Ben je idd niet tegengekomen. Welke van die 8000 was je?
NewMINIclub.NL / .BE of .EU reflecterende stickers
- jaapgelens
 - 4 op een rij!

- jaapgelens
 - 4 op een rij!

- marcanon
 - Leerling Mini lid

Bericht			
		Arjan
ik had je vorige week een PM gestuurd met gegevens voor een sticker. Heb je die ontvangen of dien ik mijn gegevens nogmaals te sturen. (Niet om je op te jagen hoor maar om even te kijken of het wel werkt allemaal. Ik moet dit bericht nu ook al voor de 3e keer intoetsen omdat de helft wegvalt bij het posten)
marco

ik had je vorige week een PM gestuurd met gegevens voor een sticker. Heb je die ontvangen of dien ik mijn gegevens nogmaals te sturen. (Niet om je op te jagen hoor maar om even te kijken of het wel werkt allemaal. Ik moet dit bericht nu ook al voor de 3e keer intoetsen omdat de helft wegvalt bij het posten)
marco
- jaapgelens
 - 4 op een rij!

Bericht			
Arjan, dit sticker is binnen. 't Is weer eens droog dus meteen plakkuhh. Alsnog Bedankt

Arjan schreef:@ Jaap: even je adresgegevens naar mij doormailen en ik stuur de laatste naar je toe
Arjan, dit sticker is binnen. 't Is weer eens droog dus meteen plakkuhh. Alsnog Bedankt
mini-CAB
						- florisvandam
 - Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht			
		Heb je nu weer die grote laten maken met dat kader er omheen, of heb je de kleine laten maken, mijn keuze gaat liever uit naar die kleine.
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
						Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors