Zal waarschijnlijk de komende tijd aardig vaak vertoeven hier op deze site
Wannabe Mini driver
- minipino
- Mod virus alert!

Bericht
Wannabe Mini driver
Hallo, hallo....heb dus nog geen mini, maar ben op zoek naar een Cooper S (2002/03) en een Cooper. Dus bij deze mogen jullie, jullie auto's aanbieden
- minipino
- Mod virus alert!

Bericht
Je hoort nog van me, wat het word
Alle kleuren zijn welkom, behalve geel en rood....al hoewel, heb nu een gele S uit duitsland op het oog voor een schappelijke prijs.Arjan schreef:welkom MINIPINO!
Ben je op zoek naar blauw of naar geel ?![]()
Hou je ons op de hoogte van de vorderingen?
Je hoort nog van me, wat het word
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
hi pino,
welkom bij de NewMINIclub, hoop veelvan je te horen en te zien tijdens de vele meetings.
En kijk eens bij het topic "show your ride"daar kan je de Cooper S van Hans J zien welke te koop staat.
gr.
floris
welkom bij de NewMINIclub, hoop veelvan je te horen en te zien tijdens de vele meetings.
En kijk eens bij het topic "show your ride"daar kan je de Cooper S van Hans J zien welke te koop staat.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- minipino
- Mod virus alert!

Bericht
Wilde heel graag die van Hans hebben, uitstekende prijs namelijk en kon me er geen buil aan vallen dacht ik.....alleen tijdens m'n zoektocht op internet kwam een mooie blauwe Cooper S works tegen (2003) en die heb ik vanavond maar gehaald (uit belgie) en morgen maar eens invoeren.
En ik heb hem gevonden!!!Arjan schreef:Macht kein flaus ausals je je MINI maar vind
![]()
![]()
![]()
Wilde heel graag die van Hans hebben, uitstekende prijs namelijk en kon me er geen buil aan vallen dacht ik.....alleen tijdens m'n zoektocht op internet kwam een mooie blauwe Cooper S works tegen (2003) en die heb ik vanavond maar gehaald (uit belgie) en morgen maar eens invoeren.
- jaapgelens
- 4 op een rij!

Bericht
Blauwe Pino dus, maar wel een mooi karretje. Van Wannebee naar Driver in three days 
mini-CAB
Onze sponsors