hoi hoi,
kennen jullie nog leuke plekjes bij water met een strandje enzo ? iets leuks om 's zomers te gaan zonnen/zwemmen
- lilse bergen bij Beerse belgië http://www.lilsebergen.be/
- E3 strand bij eersel nederland http://www.e3strand.nl/
leuke kampeerplekjes zijn ook welkom. we willen de week van 10-20 augustus wat gaan kamperen ofzo (als het weer het toelaat)
thnkx !
recreatie plas/meer
- jaapgelens
- 4 op een rij!
Bericht
Strand Nulde, bij Harderweijk
Lemmer, Friesland (Kan je ook nog naar Sneek of Giethoorn met bootjes varen) = Ook leuk voor een MEET(!)
Hemelrijk, vlakbij Uden
Mook, bij Nijmegen
Lemmer, Friesland (Kan je ook nog naar Sneek of Giethoorn met bootjes varen) = Ook leuk voor een MEET(!)
Hemelrijk, vlakbij Uden
Mook, bij Nijmegen
mini-CAB
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik ga deze zomer ook wel een paar keer naar Friesland denk ik. Als jullie in de buurt van Woudsend / Heeg komen kunnen we meetenMR schreef:Friesland is briljant om te gaan varen naast dat je daar gaat kamperen.

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Daantje
- Be Mini
Bericht
Zeg ff wanneer dan doen we een avondje meeten in D'ald WalDes schreef:Ik ga deze zomer ook wel een paar keer naar Friesland denk ik. Als jullie in de buurt van Woudsend / Heeg komen kunnen we meetenMR schreef:Friesland is briljant om te gaan varen naast dat je daar gaat kamperen.
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ergens mid Augustus? 16e ofzo?Daantje schreef:Zeg ff wanneer dan doen we een avondje meeten in D'ald WalDes schreef:Ik ga deze zomer ook wel een paar keer naar Friesland denk ik. Als jullie in de buurt van Woudsend / Heeg komen kunnen we meetenMR schreef:Friesland is briljant om te gaan varen naast dat je daar gaat kamperen.
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Daantje
- Be Mini
Bericht
Donderdag en vrijdag?? Donderdag's Heeg in D'alt Wal en vrijdag's naar Langweer??Des schreef:Ergens mid Augustus? 16e ofzo?Daantje schreef:Zeg ff wanneer dan doen we een avondje meeten in D'ald WalDes schreef:
Ik ga deze zomer ook wel een paar keer naar Friesland denk ik. Als jullie in de buurt van Woudsend / Heeg komen kunnen we meeten
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dan zit ik in San Francisco en New York, wordt dus een beetje lastig. Mid augustus is de enige periode dat ik naar Friesland kan.Daantje schreef:kan het ook 9 en 10, dan heb ik tenminste vrij
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Onze sponsors