Begreep op MINI United dat er misschien iemand interesse had in een race MINI Cooper S R53, weet niet mee wie ik erover gesproken heb.
Maar een voetbalmaat van mij werkt bij de HAI in Rijnsburg en daar hebben ze er een te koop staan, echte prijzen hoor ik nog, maar de geinteresseerden kunnen natuurlijk altijd bellen.
gr.
floris
R53 race Cooper S kopen??
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
R53 race Cooper S kopen??
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb geen idee Marc, hij laat het me volgende week weten, als je interesse hebt kan je ook gewoon de HAI bellen.
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
We hebben zoiets wel eens rond gegooid in de groep hier.... Maar het is vooral het financiele plaatje wat een rol speelt. Sponsoring is dan snel hetgeen waar je aandenkt bij de aanschaf van zoiets.
Daarover wil ik gerust brainstormen en met een aantal heel geinteresseerde mensen rond de tafel gaan zitten. Maar dan denk ik aan een soort donorauto van de club. Ook op naam van de club, maar dan moeten we echt serieus erover gaan praten. Er waren er een aantal op MU die serieus interesse in zoiets.....
We hebben stickeraars, stoepsleutelaars en andere vakidioten op het forum. Verzekering zal ook wel lukken....
Dus als we dat eens op een rijtje zetten en je ligt het ook neer bij BMW Nederland. Misschien willen ze dan een stukje support leveren. Ik denk ook wel dat er genoeg bedrijven en sponsors zijn hier om daaraan mee te werken.
We hebben 1 probleem en dat zijn dan de rijders..... Daar hebben we er genoeg van ;-)
MR
Daarover wil ik gerust brainstormen en met een aantal heel geinteresseerde mensen rond de tafel gaan zitten. Maar dan denk ik aan een soort donorauto van de club. Ook op naam van de club, maar dan moeten we echt serieus erover gaan praten. Er waren er een aantal op MU die serieus interesse in zoiets.....
We hebben stickeraars, stoepsleutelaars en andere vakidioten op het forum. Verzekering zal ook wel lukken....

We hebben 1 probleem en dat zijn dan de rijders..... Daar hebben we er genoeg van ;-)
MR
Laatst gewijzigd door MR op 08 jul 2007, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
is natuurlijk wel een gaaf idee als eigen club je race auto hebben, maar wie wordt dan de regelmatige bestuurder???
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sponsoren zijn wel te vinden. Doneren is een ander verhaal.
Rijders ====> plenty
Je kunt ook een M7 MINI nemen. Scheelt weer in aanschaf. Betaal je 8K voor een heel jaar (excl. schade)
Rijders ====> plenty

Je kunt ook een M7 MINI nemen. Scheelt weer in aanschaf. Betaal je 8K voor een heel jaar (excl. schade)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik laat het van de week wel even weten wat die moet kosten, vraag ik gelijk wat foto's op bij de HAI.
Zag trouwens dat ik dit onderwerp bij de MINI talk R56 geplaatst heb, maar dit moet natuurlijk MINI Talk R53 zijn, wie of wie wil hem voor mij verplaatsen!!
gr.
floris
Zag trouwens dat ik dit onderwerp bij de MINI talk R56 geplaatst heb, maar dit moet natuurlijk MINI Talk R53 zijn, wie of wie wil hem voor mij verplaatsen!!
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik heb vanochtend even gebeld met de HAI, maar de auto blijkt onder voorbehoud verkocht te zijn.
Ik kan dan ook jammer genoeg geen prijs doorgeven en foto's laten zien.
Sorry voor het lekker maken van sommige personen
gr.
floris
Ik kan dan ook jammer genoeg geen prijs doorgeven en foto's laten zien.
Sorry voor het lekker maken van sommige personen

gr.
floris
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er staan er ook regelmatig in de duitse autobladen te koop. Zo rond de 15-20.000 euro met een setje wielen en banden. Vaak staan er alleen al heel wat race-uren op.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat klopt Hans, heb er met Rob over gesproken!!
Ik zal mijn ogen open houden!
gr.
floris
Ik zal mijn ogen open houden!
gr.
floris
Onze sponsors