beste mensen,
zoals een aantal hier van jullie al vernomen hebben, is er nogal wat mis met mijn moeders cooper.
ze is de aardigheid in de auto aardig verloren en als een blok gevallen voor de R56. nou waren we
vanmiddag bij onze dealer, Smudde en daar zijn we even in een nieuwe S gaan zitten. tsja moeders
vond het wel mooi en de kleur stond haar ook wel aan.
maar nou geeft zij eigenlijk helemaal niks om peekaa's of newtonmeters. dus hou zou ik ze kunnen
overtuigen om toch voor een duurdere cooper S te gaan. en dan bedoel ik, wat zijn de grootste er
voordelen van een cooper S ten opzichte van een cooper buiten het vermogen om. het ging hier om een
cooper S chilli dus alles zit er wel op en aan. echt een super mooie auto. ik ben al overtuigd. nou de
mensen die de auto moeten kopen nog!
Waarom een S?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Locatie: Venlo
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
De een kan de pk's gebruiken en je moeder kan er super zuinig mee rond cruisen! Mijn record 1 op 16,8! Bovendien kán je er dan snel mee, mocht het ooit nodig zijn.
De 2 "speciale" kleuren voor het model S.
Minder plastic...
De 2 "speciale" kleuren voor het model S.
Minder plastic...
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
Ja dat is zeker! Die 1 op 16,8 was lang (lees: heel lang) op de cruise-control, ook niet mijn favoriete rijstijl, maar wel zuinig en relaxed!kwiebje schreef:Ja, dat red ik ook niet helemaal 1/16.......haal ook eerder 1/10 1/11 maja dan weet je dat je mini rijd he :D
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Amsterdam
Bericht
Hoe doe je dat? Bij mij is het verbruik meer 16,8 liter op 100km, volgens mij zit er een gaatje in me tank...CooperS-lightningblue schreef:De een kan de pk's gebruiken en je moeder kan er super zuinig mee rond cruisen! Mijn record 1 op 16,8! Bovendien kán je er dan snel mee, mocht het ooit nodig zijn.
De 2 "speciale" kleuren voor het model S.
Minder plastic...
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Voorhout
Bericht
nou ik rij in een Cooper en red volgens mij de 500 km per tank nog geeneens!!!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Helenk
- Be Mini
- Locatie: vlak bij Zwolle
Bericht
Nog een davies (voor je moeder?) gewoon heel veel extra's op de cooper bestellen, dan is het prijsverschil met de "S" nihil.(weet ik uit ervaring) (en toch hebben we geen S genomen.....)
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- PaulRdam
- Nieuwsgierig
- Locatie: Rotterdam
Bericht
Even weer on topic: naast de al genoemde hogere inruilwaarde en kleuren, nog wat argumenten om je moeder mee te bewerken:
- Met de bonnet scoop, andere spoilers, chromen tankdop en zo is de MCS mooier dan de MC.
- Op de MCS zitten standaard wat belangrijke dingen die je op de MC waarschijnlijk als extra er toch ook bij zou nemen, zoals airco, multifunctioneel stuurwiel met cruise control, mistlampen, de betere (of "minder slechte", wat je wilt) radio Boost, ...
- cruise control = zuiniger rijden
Je moeder is vast ook wel gevoelig voor het argument "veiligheid":
- een snelle auto is veilger als je bijvoorbeeld bij een inhaalactie in de problemen komt.
- mistlampen zijn standaard op MCS
- ASC+T (automatische stabiliteits- en tractiecontrole) = standaard op MCS
- een MCS heeft betere remmen (van voren grotere remschijven)
En nu maar hopen dat je moeder hier in trapt
- Met de bonnet scoop, andere spoilers, chromen tankdop en zo is de MCS mooier dan de MC.
- Op de MCS zitten standaard wat belangrijke dingen die je op de MC waarschijnlijk als extra er toch ook bij zou nemen, zoals airco, multifunctioneel stuurwiel met cruise control, mistlampen, de betere (of "minder slechte", wat je wilt) radio Boost, ...
- cruise control = zuiniger rijden
Je moeder is vast ook wel gevoelig voor het argument "veiligheid":
- een snelle auto is veilger als je bijvoorbeeld bij een inhaalactie in de problemen komt.
- mistlampen zijn standaard op MCS
- ASC+T (automatische stabiliteits- en tractiecontrole) = standaard op MCS
- een MCS heeft betere remmen (van voren grotere remschijven)
En nu maar hopen dat je moeder hier in trapt
Onze sponsors