In Tilburg genoeg gespot
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoihoi..
ons spotten in onze mini is moeilijk..hebben geen mini meer...
maar wel een zeer exclusieve zwarte golf 5... waar er maar een stuk of 5 van hier in de buurt van rond rijden...
maar wel de enige met een newminiclub sticker op de achterruit en een batch houder met een batch van of england of van the yellow owners club op de grill..
dus zie je een zwarte 3drs golf 5 rijden..dan kunnen we dat best zijn...
als je zwaaid dan zwaaien we terug hahhaha
groetjes
piedro
ons spotten in onze mini is moeilijk..hebben geen mini meer...
maar wel een zeer exclusieve zwarte golf 5... waar er maar een stuk of 5 van hier in de buurt van rond rijden...
maar wel de enige met een newminiclub sticker op de achterruit en een batch houder met een batch van of england of van the yellow owners club op de grill..
dus zie je een zwarte 3drs golf 5 rijden..dan kunnen we dat best zijn...
als je zwaaid dan zwaaien we terug hahhaha
groetjes
piedro
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mijn MINI is vaak in hartje Tilburg te vinden.
@Coopah!
Volgens mij heb ik jouw auto zien staan. Woon je vlakbij die doe-het-zelf-garage?
@Coopah!
Volgens mij heb ik jouw auto zien staan. Woon je vlakbij die doe-het-zelf-garage?
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
In Amsterdam mankeren ze ook allemaal wat aan hun handjes...Blont-007 schreef:Ha ha gisteren toevallig een PW die zijn hand op stak maar moet zeggen dat de meeste het ook erg moeilijk vinden.

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, same here! Ben d'r eigenlijk ook maar een beetje mee gestopt! Sommigen zitten me zo stom aan te gapen als ik naar ze zwaai. Beetje voor aap! Ik zwaai gewoon naar de Mini die een paar custom dingen hebben, zoals andere spiegelkapjes enzo. Aan die custom-dingen kun je vaak wel zien dat het een fan iscoendek schreef:Ik zwaai ook altijd maar soms is het redelijk voor lul als je met iemand in de auto zit en degene waar je naar seint of zwaait niet reageerd...![]()
EN BEDANKT! maar SOMS willen ze wel terug zwaaien..

Onze sponsors