In dit topic lijkt het mij leuk om een foto van je MINI te plaatsten vanuit, of in de omgeving van je vakantie adres.
Dit onder het motto, de vakantie groetjes uit ....
FIJNE VAKANTIE allemaal !!!
TBL was vlak voor MINI UNIted in ......
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
Leuk topic inderdaad
Ik ga nu met vijven op vakantie. Als we met vieren waren geweest waren we met 2 MINI´s via Barcelona naar Ibiza gereden. Had ik zeker leuke plaatjes kunnen schieten daar Nu een Espace gehuurd, wel leuk om af te raggen maar niet voor een plaatje
Om even verder te gaan met dit topic over vakantie foto's, ik heb mn Mini een weekje uitgelaten in bergen!
Om precies te zijn Oostenrijk en Zwitserland met hier een paar foto's van op de Großglockner. Erg leuk de Mini door de bergen en de haarspeld bochten!
magny cours, ben daar heen geweest toen opel calibra's nog DTM reden! brengt goede herinneringen bij me op
Ik ben al lang en breed terug van vakantie (Dubai), heb meer ferrari's lambo's bentley's bugatti's etc gezien dan MINI's. Bij de relatief cheapere hotels zag ik dan eindelijk een MINI:
door de volle zon op de lens is de foto een beetje mislukt, het is gemaakt met een canon powershot, een slr sjouwen bij >40graden is niet te doen. Kleur van de MINI is dat zandkleurtje wat o.a. Erce heeft. Verder had deze de composietvelg web-spoke.
Er is 1 BMW dealer (volgens mij de enige in heel dubai) die nu een aanbouw aan het maken is in ronde vormen, en het is het heel goed mogelijk dat daar de eerste MINI dealer zal vestigen... Dat men dat niet zeker wist komt waarschijnlijk omdat alles en iedereen die wat verkoopt daar expat is. Alle MINI's zijn dus import in dat staatje.
Laatst gewijzigd door FunkyRAT op 09 aug 2007, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.