Compacte Mercedes op platform van Mini
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Compacte Mercedes op platform van Mini
[web]http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6809[/web]
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
We hebben thuis een E-klasse en twee MINI's. Een BMW hebben we niet, maar die behoort ook tot de favorieten.
Ahum, Henkietenk en ik!Mitchell schreef:Tja... laat idd mercedes maar zitten... welke bmw/mini rijder is er nou fan van mercedes, dadelijk lijdt het nog tot waarde vermindering van het merk
We hebben thuis een E-klasse en twee MINI's. Een BMW hebben we niet, maar die behoort ook tot de favorieten.
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
mijn pa rijd A-klasse en daar ik niks mis mee
Greetz BigD
Ik rijd mini maar ben ook mercedes fan hoorMitchell schreef:Tja... laat idd mercedes maar zitten... welke bmw/mini rijder is er nou fan van mercedes, dadelijk lijdt het nog tot waarde vermindering van het merk

Greetz BigD
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bij mij komt er nooit een Mercedes op de dam te staan, tenzij ik alsnog voor het boerenleven ga kiezen maar denk het niet!!
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet niet hoor, maar ik vind deze wel erg mooi!
CLS

Wel jammer dat ze het interieur van de E overgenomen hebben...
En VOORAL dat er géén trekhaak op kan
Anders was het voor ons geen E geworden!
CLS

Wel jammer dat ze het interieur van de E overgenomen hebben...
En VOORAL dat er géén trekhaak op kan

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
er zit wel een trekhaak op, in je kofferbak zit een hendel, als je die uittrekt komt de trekhaak te voorschijn!!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee hoor! Op de CLS kan dat niet. Hebben we nog gevraagd bij de dealer. Ook niet zo'n verborgen trekhaak.florisvandam schreef:er zit wel een trekhaak op, in je kofferbak zit een hendel, als je die uittrekt komt de trekhaak te voorschijn!!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoewel ik dit ook een mooie auto vind, maar de CLS is iets aparter!
Ik heb toen zelfs nog gebeld met de importeur. Dus toen werd het een E...henkietenk schreef:Nee hoor! Op de CLS kan dat niet. Hebben we nog gevraagd bij de dealer. Ook niet zo'n verborgen trekhaak.florisvandam schreef:er zit wel een trekhaak op, in je kofferbak zit een hendel, als je die uittrekt komt de trekhaak te voorschijn!!

Hoewel ik dit ook een mooie auto vind, maar de CLS is iets aparter!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Mijn vader rijdt nu ook al een aantal jaren mercedes. Niet mijn merk. Vooral de E-klasse. Niet lelijk ofzo, maar het lijkt of je in een taxi rijdt
Toch stiekem naar een mercedes aan het kijken?florisvandam schreef:er zit wel een trekhaak op, in je kofferbak zit een hendel, als je die uittrekt komt de trekhaak te voorschijn!!

Mijn vader rijdt nu ook al een aantal jaren mercedes. Niet mijn merk. Vooral de E-klasse. Niet lelijk ofzo, maar het lijkt of je in een taxi rijdt

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je hebt gelijk Henk de uitklapbare trekhak zit op de nieuwe S serie en niet op de CLS.
Is eigenlijk wel gek want hoe moeten al die rijke boeren nu hun vee verplaatsen, kan niet achter de CLS
En voor mij geen Ster hoor Maaij, die zal er echt niet gaan komen ook!!
En dat gevoel dat je in een taxi rijdt komt me erg bekend voor, heb zelf een klant die hem om die reden al binnen 2 maanden had omgeruild!
gr.
floris
Is eigenlijk wel gek want hoe moeten al die rijke boeren nu hun vee verplaatsen, kan niet achter de CLS

En voor mij geen Ster hoor Maaij, die zal er echt niet gaan komen ook!!
En dat gevoel dat je in een taxi rijdt komt me erg bekend voor, heb zelf een klant die hem om die reden al binnen 2 maanden had omgeruild!
gr.
floris
Onze sponsors