Hoi, ik ben Michèl en over ruim 9 weken ga ik Oostzaan en omgeving onveilig maken met een prachtige donkerblauwe Mini Cooper Chili. Hij wordt uitgerust met zwart dak, zwarte sportstrepen, R105 18" zwarte JCW velgen, JCW aerokit, H&R verlaagd onderstel, bi-xenon lampen en nog veeeeeel meer leuke extra's
Dus nog 9 weken van slapeloze nachten voor ik de nieuw geborene in mijn armen kan sluiten Maar dan wordt het feest
welkom hier op het forum! Succes om die 9 weken te overbruggen. Wellicht een keer tot meets en veel plezier met het opbouwen van je eigen ultieme mini :D
welkom et is al meer gezegd maar die 9 weken zijn lang en hoe meer je op dit verslavende forum zit hoe meer je naar je Mini gaat verlangen Veel succes met wachten en miss eens tot meets Je confrigruatie klinkt trouwens goed
Zo te lezen heb je een stoer bakkie samengesteld. Dat wachten is wel ff doorbijten, maar al je frustraties kun je hier kwijt. We leven met wachtende mensen me (er zijn genoeg ervaringsdeskundige qua wachttijd). Mocht de dag van levering er bijna opzitten, vraag dan Blont-007 (a.k.a. spyda) voor de exacte leverdag. Op een of andere manier weet zij dit soort info altijd .....