Hoi newminiclub lezers
ben net aangemeld op de site en heb eigenlijk een beetje hulp nodig.
Ben van plan om een mini cooper occasion aan te schaffen en heb er ook al eentje op het oog..
Het gaat om een mini cooper uit 2003 met ruim 45000 km op de teller.. De auto ziet er voor het oog heel netjes uit bekleding is netjes en interieur ook.
Ik weet dat je niet alleen mag uitgaan voor de looks dus ik hoop dat jullie me wat tips kunnen geven om een goede keus te kunnen maken.
groetjes
MINI COOPER OCCASION HULP
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ritsie,
Gewoon even zoeken op het forum naar wat kooptips. Er zijn al vaker vragen gesteld omtrent de aanschaf van een mini. Let bijv op bij roest onder de rubbers bij het instappen en dergelijke, knikken in het stuur als je stuurt etc. Deze tips staan hier al op het forum vermeld.
Welkom trouwens bij de club

Gewoon even zoeken op het forum naar wat kooptips. Er zijn al vaker vragen gesteld omtrent de aanschaf van een mini. Let bijv op bij roest onder de rubbers bij het instappen en dergelijke, knikken in het stuur als je stuurt etc. Deze tips staan hier al op het forum vermeld.
Welkom trouwens bij de club

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom
!
Als je naar een gebruikte Cooper op zoek bent zou ik ook eens kijken op www.mininext.nl. Daar staan alle occasions die bij de BMW/MINI-dealer te koop staan en het voordeel daarvan is dat je er twee jaar garantie bij krijgt. Er zijn aardig wat mooie Coopers in verschillende prijsklassen te vinden op die site. Iets duurder misschien dan particulier of bij een handelaar, maar je hebt natuurlijk wel wat meer zekerheid.
Succes met de keuze!

Als je naar een gebruikte Cooper op zoek bent zou ik ook eens kijken op www.mininext.nl. Daar staan alle occasions die bij de BMW/MINI-dealer te koop staan en het voordeel daarvan is dat je er twee jaar garantie bij krijgt. Er zijn aardig wat mooie Coopers in verschillende prijsklassen te vinden op die site. Iets duurder misschien dan particulier of bij een handelaar, maar je hebt natuurlijk wel wat meer zekerheid.
Succes met de keuze!

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors