Cooper s bij dealer Breda.
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Cooper s bij dealer Breda.
Mooie witte cooper s/zwart dakkie, bij de dealer in breda. Volgens bronnen moet er nog meer aan gedaan worden. Leuke velgjes hoor!!!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voorzitter? Dingen door elkaar gehaald?Raymond schreef:Zou van de voorzitter moeten zijnZou ook een cooper s cabrio moeten hebben.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier namelijk geen voorzitter. Iedereen evenveel in te brengen. Voor elkaar, met elkaar, zonder elkaar ook geen probleem (voor een enkel keertje dan)
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar goed, het blijft een vette mini spot. Jammer dat ik niet alle extra's meer weet. Want het was een redelijk dikke works uitvoering.
Nee, dat was al duidelijk vanaf het eerste moment dat ik de mini-toppers forum bekeek. Het enige waar ik me in heb vergist (waarschijnlijk) is dat de beste man een andere mini club bedoelde. Vandaar de glimlach ook na de melding dat het van de voorzitter moet zijn.mini7benno schreef:Hier namelijk geen voorzitter. Iedereen evenveel in te brengen. Voor elkaar, met elkaar, zonder elkaar ook geen probleem (voor een enkel keertje dan)

Maar goed, het blijft een vette mini spot. Jammer dat ik niet alle extra's meer weet. Want het was een redelijk dikke works uitvoering.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
100% JCW FREE!
Wel grappig hoe hij de auto heeft genoemd: JS001
Raymond schreef:Want het was een redelijk dikke works uitvoering.

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stond er mooi op zijn dakkie. Maar volgens mij was de mini ook met wit dak, maar mijn geheugen heeft me even in de steek gelaten. Ga even wat chroom op de auto zetten. Het is woensdag mini-verwendag.
Mini Poeper schreef:Raymond schreef:Want het was een redelijk dikke works uitvoering.100% JCW FREE!

Onze sponsors