MM, binnenkort Cooper rijder?

Stel je hier even voor.
MM
MM

MM, binnenkort Cooper rijder?

14 jul 2007, 10:14

Hallo,
Ik ben MM, en ik hoop binnenkort de trotse bezitter te zijn van een Cooper R56. Zit nog te twijfelen over de kleur, ofwel rood met wit dak en witte striping, ofwel wit, met zwart dak en zwarte striping. Verder wel erg jammer dat die opties zo verrekte duur zijn, en het lijkt er op dat je de meeste niet meer achteraf kan doen, dus 't moet in een keer goed. Maandag ga ik proefrijden!!! :lol:
MoNkToNk
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 jul 2007, 10:19

Welkom :) Ga maar voor wit met een zwart dak, supercombinatie. De proefrit zal vast bevallen! Suc6 met uitzoeken iig.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

14 jul 2007, 10:24

Hoi, :hi

Welkom bij de club. Moeilijk he dat kiezen :wink: beide kleurstellingen zij mooi vind ik :roll: succes met kiezen en miss tot meets. Ook veel plezier met de proefrit

Greetz BigD
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jul 2007, 11:48

hoi, welkom op het forum! Ik zou ook voor een witte gaan met zwart dak. Mocht je nog budget over houden zou een aerodynamica pakket ook niet misstaan ;)
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 jul 2007, 13:30

Inderdaad een witte met zwart dak kiezen! Heel veel plezier met proefrijden :)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jul 2007, 15:53

Hee, veel plezier bij het proefrijden. Die kleur kom je vast wel uit. Als het maar MINI is.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jul 2007, 18:33

Welkom bij de NewMINIclub. Het is vrijwel zeker dat het een rode moet worden begrijp ik uit je verhaal. Mocht je met zekerheid weten dat je voor een rode gaat zou ik hem met zwart dak nemen, oogt lekker stoer. Wit is ook prima, maar zou niet mijn persoonlijke keuze zijn.

Mochten alle kleuren nog in de running zijn dat zou ook ik voor een witte (Pepper White) gaan, maar dan met de dak in carrosseriekleur, dus ook Pepper White. Ik heb zelf voor Lightningblue (donker blauw) gekozen. Ook erg mooi! :mrgreen:

Weet je ongeveer wat je erop en aan wilt hebben?? De opties zijn inderdaad vrij prijzig. Paketten doen het vaak ook goed. Pepper of Chili is 9 van de 10 keer wel interessant als je een paar opties al wilde hebben.

Veel plezier met proefrijden en succes met kiezen!! Houd ons op de hoogte! 8)
Afbeelding
MM
MM

14 jul 2007, 20:54

@kwiebje: ik kom er nog niet zo goed achter wat dat aerodynamica pakket inhoudt, als 't iets is met skirts enzo, dan is het niet echt iets voor mij, staat soms wel mooi hoor, maar 't past niet bij me.

@CooperS-lightningblue: nee hoor, is helemaal nog niet zeker! Zelfs nog niet zeker of het een nieuwe of een hele jonge 2e handse wordt. Qua opties zat ik aan 't volgende te denken (ik ga nu even van wit uit, maar dat kan dus nog net zo goed rood worden, met dan de daarbijpassende bekleding):
  • pepper white, met zart dak en zwarte striping
    16" lichtmetaal (in het geval van een rode met wit dak en striping zouden dit witte wielen zijn, bij een pw niet)
    stof/leer cream white of rooster red (afhankelijk van de kleur dus weer)
    chili pakket
    ASC+T
    witte knipperlichten
    regensensor en zelfdimmende spiegel (geen visibility pack, dan ben ik duurder uit volgens de configurator :shock: )
    verwarmde buitenspiegels
    chrome interieur
    multifunctioneel stuurwiel
    colorline cream white (of rooster red bij een rode)
    witte knipperlichten
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

14 jul 2007, 21:09

Hey welkom hier :)) en kies de kleur die bij je past. :wink:
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 jul 2007, 22:50

:hi MM,

welkom hier. En tja is een moeilijke keuze van je kleur. Je snapt wel wat ik zou kiezen :wink:

Mocht je die Rode uitvoering voor een R56 eens in het echt willen zien en je woont een beetje in de buurt waar de meeste newminiclub-gekken wonen ben je altijd welkom.

Maar als ik zelf opnieuw moest kiezen zou ik het ook niet zo gauw weten hoor er zijn zoveel mooie combi's mogelijk.
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 jul 2007, 08:51

Hi M&M,

welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.

Terug naar “Who are U?”