Wat vinden jullie van andere automerken?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
smartie
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 jul 2007, 21:27

Ariel Atom....... 8)
Lekker onpraktisch, super super snel, ´goedkoop´ en meeste lol/pk
Heb er vorig jaar in gereden en kan me niet voorstellen dat er iets op 4 wielen is dat een grotere kick geeft.
Als ik wat meer ruimte in m´n garage had........m´n vrouw kon overtuigen.........invoer rond zou kunnen krijgen.... :roll:

Afbeelding
Regards
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2007, 21:33

maus105 schreef:carrera gt en excelero lekker hoor er zitten hier mensen met verstand van autos :lol:
vet zo die drive by kom ook wel is bij mensen met van die dikke autos voor me werk een man had ook een vanquish die reed ermee alsof het een suzuki alto was toen dacht ik echt geef mij die auto dan verzorg ik hem goed voor je echt zonde
een andere klant had een z8 model die je niet vaak ziet maar wel mooi (zilver).zo een range rover is ook wel dik maar vind ik een beetje te lomp.
we hebben ook wel is een klant gehad die had een ferrari 355 die vroeg of ik een stukje wilde rijden 1probleem was toen pas 16 :s heb toen vervolgens een stukje met hem meegereden en daarna een stukje op ze gecustumizde ferrari elektronische step gereden jammer dat we die klanten nu niet meer tegen komen ben nu wel oud genoeg :lol:
Als we het dan toch over dikke bakken hebben pleur ik meteen nog wat drive by filmpjes op het net! :mrgreen:

Aston Martin V12 Vanquish:
Afbeelding

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 7617731855[/GVideo]

Ferrari F430 Coupé:
Afbeelding

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 0392973370[/GVideo]

Aston Martin V8 Vantage: Kan alleen het filmpje niet vinden, heb alleen een geluidje van stilstaan en gas geven... :oops:
Afbeelding

"Geluidje" (klik)
Het laden van dit fragment kan even duren...
Je hoort tussendoor wat ratelen, dat was de emissie-computer, verkeerd afgesteld.

Restje moet ik eens opzoeken en bij elkaar zetten, heb ik nu even geen zin in. Sorry.

Geniet ze! 8)
Afbeelding
maus105
Bonkey

10 jul 2007, 22:12

oeh die ferrari is lekker zeg!kan met jou volgens mij wel praten over 100000+autos gaaf man dit als je wel een keer zin heb moet je ze effe posten vind dat wel leuk volgens mij staan ze ook allemaal op dezelfde oprit zijn die allemaal van je vader ofzo of van vrienden van je vader?vriend van mij heeft ook zo een rijke pa is directeur van de telegraaf daar rijden we ook wel is met gave bakken die krijg ze vader dan mee want autovisie(magazine)valt ook onder de telegraaf die vriend rijd een avus grijze tt240pk ook mooi uit duitsland die gast had hem nog geen half uur en reed hem al bijna plat 210op de duitse autobahn toen dacht een vrachtwagen even laten we even gaan inhalen :s maar goed dat ie ook een beetje goeie remmen heeft
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2007, 22:46

Zelf heb ik voor de MINI altijd Alfa Romeo gereden. Een klassieke Alfa als een Bertone, Junior Zagato of Giulia lijkt me wel wat voor erbij. Als dagelijks (financieel realistisch) vervoer lijkt de komende Junior van Alfa in GTA verpakking wel erg interessant, of een S4 Avant van het laatste model met de kop eraf (2005 ofzo).

Voorlopig onbereikbare droombakken, AM V8, Maser 4porte, F360....erg lekker allemaal.

Maar goed, dat zeg ik nu, morgen is alles weer anders en overmorgen weer :mrgreen:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jul 2007, 23:30

Iedereen is opeens een vriend van Kaj.... he kaj....

:lol: :lol:

MR
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jul 2007, 10:09

maus105 schreef:Kan met jou volgens mij wel praten over 100000+autos gaaf man dit als je wel een keer zin heb moet je ze effe posten vind dat wel leuk volgens mij staan ze ook allemaal op dezelfde oprit zijn die allemaal van je vader ofzo of van vrienden van je vader?
Ja daar kan je met mij zeker over praten. Vind het zelf ook ontzettend leuk en ik ben mijn vader héééééééél erg dankbaar dat hij me met dat soort spul op pad stuurt. Dankzij hem ook een lange lijst met exoten mogen ervaren. Heb van alle exoten in één Word document bijgehouden wat ik ervan vond toen ik terug thuis was, die zal ik hier plaatsen zodra ik het netjes op orde heb gemaakt en heb ge-HTML-ed. Wat foto's erbij e.d. Komt goed, probeer hem zometeen even aan te passen en te posten.

Anders stuur me je MSN-adres (als je die hebt), dan hoeven we hier niet iedereen te storen. >)
MR schreef:Iedereen is opeens een vriend van Kaj.... he kaj....
Ik deel de ervaring ook graag MR en niet alleen achteraf. :wink:
Afbeelding
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jul 2007, 19:15

Een lekker opgeknapte ( of in RVS uitgevoerde) classic mini 1275GT favoriet. Maar die heb je niet zo heel veel meer.
bolli
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

14 jul 2007, 10:49

Niemand die een BMW CS wil. :wink:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

15 jul 2007, 12:16

Er komt een Retro Fiat op de markt die MINI in de schaduw moet gaan laten staan, las ik net. :lachuh
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 15 jul 2007, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

15 jul 2007, 12:23

Eén van m'n droomauto's is toch wel een sportauto van de autofabriek (betergezegd manufactuur) uit mijn geboortestad: Wiesmann

Afbeelding

Handgebouwde roadsters met BMW M-techniek. Ik hou van die klassieke vormen. Fantastisch mooi vind ik bijv. ook een oude AC Cobra. Wil ooit nog wel een keer een kitcar bouwen... :)

Van de huidige automerken klopt mijn hart toch het snelst van Aston Martin. Twee straten verderop staat een V8 Vantage, man-o-man... :-PP
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2007, 20:28

Pretty Cooper schreef:Er komt een Retro Fiat op de markt die MINI in de schaduw moet gaan laten staan, las ik net in de TELEGRAAF :lachuh
Afbeelding

Best een leuk karretje, met vanaf prijzen die grofweg de helft zijn van een MINI. In ieder geval, dit wordt zeker een hit en het zou me niet verbazen als de Fiat 500 de MINI qua verkoopaantallen ruim gaat verslaan.
Daantje
Be Mini
Be Mini

15 jul 2007, 20:38

ik heb ooit een smart crossblade naar zuid frankrijk mogen rijden, kwa apartheid staat ie toch op nummer 1 bij mij!
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

15 jul 2007, 22:05

Daantje schreef:ik heb ooit een smart crossblade naar zuid frankrijk mogen rijden, kwa apartheid staat ie toch op nummer 1 bij mij!
Maar dan zonder een grijns op je gezicht....of heb je gewoon al die vliegen geslikt?? :mrgreen:

Afbeelding
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2007, 22:28

Daantje schreef:ik heb ooit een smart crossblade naar zuid frankrijk mogen rijden, kwa apartheid staat ie toch op nummer 1 bij mij!
:shock: :shock: :s

Helmpje op neem ik aan? Ook een beetje droog kunnen houden?
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

15 jul 2007, 22:38

[quote="frankieAfbeelding

Best een leuk karretje, met vanaf prijzen die grofweg de helft zijn van een MINI. In ieder geval, dit wordt zeker een hit en het zou me niet verbazen als de Fiat 500 de MINI qua verkoopaantallen ruim gaat verslaan.[/quote]

Ja, die is het. Is in Italië echt hun bambino. Zijn beretrots, het brein hierachter is Frank Stephensson, die onze New MINI heeft ontworpen. Er zijn wel wat gelijkenissen vind ik. De Fiat 500 is na vijftig een hele leuke Nuova 500
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Terug naar “Kletshoek”