Wint his story ------------> The story continues
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erg nice
, ik dacht ook dat dit echt een *&^%$-klus zou zijn, maar dat viel dus gelukkig mee.

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
maar ik moet zeggen na die stoelen inbouwen valt al gauw iets anders inbouwen mee hoor...
Ja valt reuze mee,Ralph-cooper schreef:Erg nice, ik dacht ook dat dit echt een *&^%$-klus zou zijn, maar dat viel dus gelukkig mee.
maar ik moet zeggen na die stoelen inbouwen valt al gauw iets anders inbouwen mee hoor...

Carboni, Carboni!!Blont-007 schreef: Me like!!!![]()
![]()

Save a tree, eat a beaver

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar helaas tref ik net dit nu wéér aan op de achterklep:

Dus bij deze wil ik de kinderen uit de buurt weer bedanken voor het gebruiken van mijn auto als doelpaal!
jbcola schreef:Dit staat ook op mijn lijstje!
Lekker![]()
Dank u!new mini schreef:Dat ziet er weer goed uit zeg![]()
![]()
![]()
Maar helaas tref ik net dit nu wéér aan op de achterklep:

Dus bij deze wil ik de kinderen uit de buurt weer bedanken voor het gebruiken van mijn auto als doelpaal!

Laatst gewijzigd door Wint op 15 jul 2007, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is echt zuur
Dat wordt even naar HBest rijden, krijg je met de polijstmachine grotendeels weg denk ik (dit is tenminste het geval met de meeste balvegen). Je kan daar een plekje huren voor €10,- incl. materiaal geloof ik.
Anders thuis even aan de slag met scratchX van Meguiars.

Dat wordt even naar HBest rijden, krijg je met de polijstmachine grotendeels weg denk ik (dit is tenminste het geval met de meeste balvegen). Je kan daar een plekje huren voor €10,- incl. materiaal geloof ik.
Anders thuis even aan de slag met scratchX van Meguiars.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het lijkt wel zinloos om je auto af te zemen, 2 keer gedaan dus vandaag en nu weer onder het zand...
Gelukkig wel ja, jammer dat er zoveel zand in de regen van tegenwoordig zit alleen....Maaij schreef:Ziet er goed uit zeg.
Gelukkig hebt je de krassen eruit gekregen
Het lijkt wel zinloos om je auto af te zemen, 2 keer gedaan dus vandaag en nu weer onder het zand...

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi resultaat hoor!
Wat betreft het zand: bij bui 1 komt het erop en na bui 2 heb ik een zandspoor in de vorm van m'n auto op de grond + nog meer zand op de auto
Wat betreft het zand: bij bui 1 komt het erop en na bui 2 heb ik een zandspoor in de vorm van m'n auto op de grond + nog meer zand op de auto

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors