Halo,
ben ik weer, welke veerpootbrug past mooi op een Cooper S?
Ik wil em zelf monteren, heeft iemand ervaring.... Type plus kosten...
Wel rekening te houden met de eventuele plaatsing van een JCW luchtfilter.....
tnx Owen
Strut-brace gezocht
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb de OMP boven én onder strutbraces. Dat doet veel voor de handeling, zeker als je een S hebt met het wat stuggere sport-plus onderstel.
Mooi is echter anders, dat rood. Een andere kleur is niet te krijgen. Misschien neem ik nog eens een JCW strutbrace, die is echter een stuk duurder dan deze. Ik ben even de prijs kwijt maar Mini Poeper heeft net dezelfde combo gekocht.

Mooi is echter anders, dat rood. Een andere kleur is niet te krijgen. Misschien neem ik nog eens een JCW strutbrace, die is echter een stuk duurder dan deze. Ik ben even de prijs kwijt maar Mini Poeper heeft net dezelfde combo gekocht.

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, zou dan wel eens willen weten wat Mini Poeper er voor betaald heeft.Berthil schreef:Ik heb de OMP boven én onder strutbraces. Dat doet veel voor de handeling, zeker als je een S hebt met het wat stuggere sport-plus onderstel.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even zoeken op E-bay en je hebt de boven- en onder strutbrace van OMP (rood) voor 125 euro in bezit (althans vorige week via strutbracer op Ebay)
En het monteren van de strutbraces dat kan je zeker zelf doen wanneer je een tang kunt vasthouden
En het monteren van de strutbraces dat kan je zeker zelf doen wanneer je een tang kunt vasthouden

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
zegt dat voldoende?
NICE!! Berthil heeft ook OMP erop zitten en die heeft ook een S. Gaat dus wel lukken.Smini schreef:Dank jullie wel! ik ga voor de boven versie van OMP. (ook al geve nze aan op ebay en de website dat ze NIET voor een S zijn.
Smini schreef:Eens kijken of dat wat gaat schelen met die runflats....

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Sleefje
Re: strut-brace gezocht
Smini schreef: Ik wil em zelf monteren, heeft iemand ervaring....
Sleefje
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Re: strut-brace gezocht
Kost haar wel een paar vingernagels, maar je kan wel es gelijk hebben: she's probably the ultimate mechanicIda schreef:Smini schreef: Ik wil em zelf monteren, heeft iemand ervaring....
Sleefje

Onze sponsors