Haha, maar ik ga eind juli voor 3 weken naar de USA en zoals te voorspellen gaat de Mini niet mee dus dan haal je me makkelijk in.èrcé schreef:grrrr, ik zit op 16800... hmmm...
10.000 km
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- èrcé
- Be Mini
Bericht
hehehe, nee man, ik rijd sinds vrijdag in een wat minder vlotte cooper, omdat m'n brandstofpomp lek is. heb daar inmiddels 500 km op gezet, maar ben wel ruim over de 17200 km met m'n eigen MCS
met een beetje mazzel is m'n mini vandaag klaar. (ik hoop het, want ik mis m'n spijkerharde vering, multi functioneel stuurwiel, automatische airco, navigatie systeem, regen sensor, ipod interface, xenon, inklapbare spiegels etc etc etc en bovenal: de trekkracht!)

met een beetje mazzel is m'n mini vandaag klaar. (ik hoop het, want ik mis m'n spijkerharde vering, multi functioneel stuurwiel, automatische airco, navigatie systeem, regen sensor, ipod interface, xenon, inklapbare spiegels etc etc etc en bovenal: de trekkracht!)
- èrcé
- Be Mini
Bericht
goed, dus niet een beetje mazzel... bij het verwijderen van de brandstofpomp en plaatsen van een nieuwe brandstofpomp, mag de brandstofslang niet nog een keer gebruikt worden en moet dus nieuw uit duitsland komen en dat duurt even... dus helaas nog een paar dagen met een rode cooper rondrijden...
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Balen zeg! Gelukkig rijdt die van mij vanaf volgende week woensdag 3 weken lang geen centimeter dus dan haal je me zo inèrcé schreef:goed, dus niet een beetje mazzel... bij het verwijderen van de brandstofpomp en plaatsen van een nieuwe brandstofpomp, mag de brandstofslang niet nog een keer gebruikt worden en moet dus nieuw uit duitsland komen en dat duurt even... dus helaas nog een paar dagen met een rode cooper rondrijden...

Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Haha, ik denk dat een paar weekjes vakantie voor m'n mini ook niet zo slecht is, kan ie een beetje bijkomen van de afgelopen maandenmarss schreef:@ Des; ik wil je mcs wel ff bezig houden![]()
marss

Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
waarom er af halen, ik vind het juist gaaf staan!!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Ik ben maandag weer terug en kan niet wachten op de Mini. Amerikaanse schijtauto's hier....
Misschien volgende keermarss schreef:Jammer Des, dak 'um nie ff mag lenen!!!![]()
marss

Ik ben maandag weer terug en kan niet wachten op de Mini. Amerikaanse schijtauto's hier....
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Onze sponsors