Hoi allemaal,
Ben nieuw op het forum. Mijn vrouw (Meme) en ik (Frank) hebben een liquid yellow Mini, zwart dak, striping, Aero kit, 17 Inch S-Spokes, beetje verlaagd en getuned. Hiermee maken we Zeeuws Vlaanderen onveilig. Ik zie uit naar het volgende mini treffen om mijn passie met andere Mini freaks te delen. Als ik een beetje tijd over heb pruts ik altijd aan de Mini. Wat een geweldige kart! Hoe voeg ik trouwens een plaatje toe aan mijn MINI Parking profiel?
Frank Adegeest
Hulst
Hoi allemaal - even voorstellen!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Frank,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
Wat betreft je avatar, die wordt vanzelf volgens mij gemaakt door onze " digitale Godfather" Berthil!!
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
Wat betreft je avatar, die wordt vanzelf volgens mij gemaakt door onze " digitale Godfather" Berthil!!
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de NewMINIclub, liquid yellow zien je niet vaak, laat staan met hier en daar wat tuning. Geweldig man! Ben benieuwd naar je foto's.
Tot snel op een van de meets!
Veel plezier hier.
Tot snel op een van de meets!

Onze sponsors