ander verhaal heb wel is op weg naar me werk in de werkbus met me collegas rijdend in wassenaar komt er in ene in me oog hoek een zilveren dodge viper staan hij zag dat wij over zijn auto kwijlde dus hij wou wel even wat laten zien groen vol gas weg totdat hij bij het volgende stoplicht in ene een haakse bocht maakte waarvan wij dachten so die gast kan rijden totdat hij door slipte en tegen een lantaarnpaal op knalde veel vuurwerk want de paal viel om met een hele vonken regen wij die man geholpen en op de politie gewacht de reactie van die man:had me stuur versteld vanmorgen denk dat ie los schoot maar ja vond het toch al een flut* auto
Stoplichtsprintjes! Jij versus ......?!
- maus105
- Bonkey
- Locatie: brabant
Bericht
veel stoplichtsprintjes gedaan en ook ik veel gewonnen en ook veel verloren als ik verlies wil ik hem gelijk chippen maar dan kijk ik naar me bankrekening en dan denk ik ja toch maar even wachten
ander verhaal heb wel is op weg naar me werk in de werkbus met me collegas rijdend in wassenaar komt er in ene in me oog hoek een zilveren dodge viper staan hij zag dat wij over zijn auto kwijlde dus hij wou wel even wat laten zien groen vol gas weg totdat hij bij het volgende stoplicht in ene een haakse bocht maakte waarvan wij dachten so die gast kan rijden totdat hij door slipte en tegen een lantaarnpaal op knalde veel vuurwerk want de paal viel om met een hele vonken regen wij die man geholpen en op de politie gewacht de reactie van die man:had me stuur versteld vanmorgen denk dat ie los schoot maar ja vond het toch al een flut* auto
tsja sommige mensen hebben veel geld en weinig respect voor hun auto!
ander verhaal heb wel is op weg naar me werk in de werkbus met me collegas rijdend in wassenaar komt er in ene in me oog hoek een zilveren dodge viper staan hij zag dat wij over zijn auto kwijlde dus hij wou wel even wat laten zien groen vol gas weg totdat hij bij het volgende stoplicht in ene een haakse bocht maakte waarvan wij dachten so die gast kan rijden totdat hij door slipte en tegen een lantaarnpaal op knalde veel vuurwerk want de paal viel om met een hele vonken regen wij die man geholpen en op de politie gewacht de reactie van die man:had me stuur versteld vanmorgen denk dat ie los schoot maar ja vond het toch al een flut* auto
- TomSR
- Nieuwsgierig

- Locatie: Eindhoven
Bericht
Niet slecht dus, al zeg ik het zelf (hoewel rechtuit rijden natuurlijk niet zo moeilijk is)
Ik ken iemand met zo'n 3.0 TDI Quattro en weet dus dat dat geen misselijke bakken zijn. Vorige week had ik er nog één naast me bij het stoplicht. Ik stond stil voor het rode licht om de A270 op te gaan richting Eindhoven. Hij kwam aanrijden toen het net groen werd en had dus een klein voorsprongetje. Ik was echter snel bij, maar toen hij in me gaten had, gaf hij ook gas bij. Het scheelde echt niets, pas toen we op andere auto's kwamen aanrijden moesten we gas lossen. Was m'n eerste stoplichtsprintje met de MiniNexus schreef:Net op de snelweg een flink stuk wezen knallen achter 'n A6 aan.
Afremmen voor linksrijders en daarna doortrekken tot 200 (toen vond ik 't genoeg, en liet ik hem de ruimte totdat ik er weer achter reed vanwege linksrijders).
Dat 'n paar keer herhaald. Hij reed niet bij me vandaan, integendeel, ik liep in het begin zelfs op hem in. Pas op hoge snelheid liep hij weer een klein beetje uit.
Achteraf net thuis even op basis van 't kenteken opgezocht wat 't voor A6 was. AUDI A6; QUATTRO TDI 165 KW AUT![]()
Zo'n dikke 3 liter TDI dus met 233 PK en 450 Nm. Ben verbaasd dat ik 'm zo relatief eenvoudig bij kon houden, toch echt geen trage frotdiesel (maar een bak van 65000 EUR). Maar als je PK/KG uit gaat rekenen blijkt het te kloppen. 0.132 voor de Audi vs. 0.143 voor mij.
Ben maar blij dat ie niet gechipt was ofzo want dan was ik nergens gebleven
Vooralsnog bijzonder trots op het S'je. Jack Russel vs Duitse Herder: 1-0
- jaapgelens
- 4 op een rij!

- Locatie: Haarlem
Bericht
Heb zelf een TT 225PK roadster gehad, en ook een korte tijd een TT, 3,2V6. Maar zeker bij de 3,2V6, met de automaat de de S-stand (verbruik 1:4) zijn er toch maar heel weinig die zelf maar de moeite willen doen voor een stoplicht sprintje. Btw, op een natte weg, regen of sneeuw, dat kanon gaat er net zo hard vandoor.
Heb er ook mee gereden op de Driving Experience te Assen, dan mag je allen maar volgas en ook volgas de bocht mee door. Anders word je nog uitgescholden ook als schijtert door je trainer. (
Ik had als trainer Gijs van Lennep)
Heb er ook mee gereden op de Driving Experience te Assen, dan mag je allen maar volgas en ook volgas de bocht mee door. Anders word je nog uitgescholden ook als schijtert door je trainer. (
mini-CAB
- jaapgelens
- 4 op een rij!

- Locatie: Haarlem
Bericht
225PK Roadster, heerlijk Bakkie. Lekker naar Toscane ( 1500 Km in 13 uur en nog een uurtje gegeten ook, da's best wel vlot), dakje open, beetje Cruisen, terrasje pakken, happie eten. ....en met een beetje mazzel kan dat ook in NL, behalve dit jaar. Goed dat ik hem verkocht heb.
mini-CAB
- bolli
- Leerling Mini lid

- Locatie: Vlaams Brabant - België
Bericht
Even snel optrekken aan de lichten kan toch geen kwaad.
Zelfde met tussensprints op de autosnelweg waar je wel eens een heel ander resultaat kan krijgen dan aan de stoplichten.
Rij met verstand, dat wel, snel optrekken is niet verboden.
Agressief/onaangepast rijden wel, als ze je pakken dan betaal je enkel veel, dus zolang je dit betaald mag het ook nog.
Goed de andere merken/modellen kennen ( wat er insteekt van motor en standaard vermogen ) is de boodschap.
Je eigen wagen kennen en je kunnen beheersen is ook een must voor een sprintje.
En niet aan elk licht hard gaan optrekken, kost alleen benzine hoor.
En altijd sportief zijn, tegen je verlies kunnen en niet een al te dikke nek hebben als je er iemand uit rijdt.
Zelfde met tussensprints op de autosnelweg waar je wel eens een heel ander resultaat kan krijgen dan aan de stoplichten.
Rij met verstand, dat wel, snel optrekken is niet verboden.
Agressief/onaangepast rijden wel, als ze je pakken dan betaal je enkel veel, dus zolang je dit betaald mag het ook nog.
Goed de andere merken/modellen kennen ( wat er insteekt van motor en standaard vermogen ) is de boodschap.
Je eigen wagen kennen en je kunnen beheersen is ook een must voor een sprintje.
En niet aan elk licht hard gaan optrekken, kost alleen benzine hoor.
En altijd sportief zijn, tegen je verlies kunnen en niet een al te dikke nek hebben als je er iemand uit rijdt.
Laatst gewijzigd door bolli op 18 jul 2007, 17:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors















