VOOR DE GEINTERESSEERDE(N)!
Vanmorgen was ik bij mijn dealer Van Poelgeest in Amstelveen en die hadden nog een MCS GP staan. Deze is nieuw was en nog niet geregistreerd met het nummer 979. De wagen kwam uit Duitsland.
Voor de liefhebber, grijp die laatste kans! Je kunt hem zien staan als je op de A9 rijdt ter hoogte van, net voor Amstelveen komende vanaf Schiphol. Michael Straathof is de salesman tel 020-5032326, en zeg mijn naam.
Succes
MCS GP
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Bij Jan de Jong hebben ze een GP custom! Alle vinyll delen meegespoten, stickers er af. Verlaagd volgens mij. Echt prachtig! Tijd voor Hans om er ook weer eens wat aan te gaan doen.
iDD
iDD
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kan je deze auto ook op internet bij de site van Jan de Jon zien of moet je langs rijden!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
www.bertstory.nl heeft een MINI Cooper S WORKS staan.
Helemaal zwart met sportsoelen, navigatie en schuifdak etc.
maar 12000 gelopen en van 2006! (R53)
In mijn ogen zeker zo mooi en minstens zo uniek als een GP.
En je hebt een achterbank voor de kinderen
WORKS bij bert story

En je hebt een achterbank voor de kinderen

WORKS bij bert story

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zeker een strakke bak, zou alleen zelf geen zwarte velgen nemen wordt een beetje saai zo al dat zwart!!
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zo zie je maar smaken verschillen
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar omdat deze auto niet uni zwart is maar metallic zwart (Astro Black) vloeken die velgen een beetje met de body. Gister zag ik een Range Rover Sport in ongeveer dezelfde kleur als Astro Black waarvan de velgen in dezelfde kleur waren gespoten. Gewaagd, maar wel gaaf.
Ik deze wagen vaak zien staan, heeft een hele poos in filiaal Den Bosch gestaan. Een hele mooie WORKS!stanleyh schreef:www.bertstory.nl heeft een MINI Cooper S WORKS staan.
Maar omdat deze auto niet uni zwart is maar metallic zwart (Astro Black) vloeken die velgen een beetje met de body. Gister zag ik een Range Rover Sport in ongeveer dezelfde kleur als Astro Black waarvan de velgen in dezelfde kleur waren gespoten. Gewaagd, maar wel gaaf.
Ik heb (nog lang) geen kinderen.stanleyh schreef:En je hebt een achterbank voor de kinderen![]()

Onze sponsors