MINI Cooper TAZ
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
MINI Cooper TAZ
MINI Cooper TAZ

Laatst gewijzigd door Zijlboot op 09 jun 2010, 22:33, 3 keer totaal gewijzigd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
WELKOM!!!
Wat ik ook zag in de rest van de indrukwekkende specificaties dat je koeling voor je remschijven hebt! Kun je hier een foto van laten zien hoe dat op je MINI zit? Moeten mistelamen hiervoor wijken?

Wat ik ook zag in de rest van de indrukwekkende specificaties dat je koeling voor je remschijven hebt! Kun je hier een foto van laten zien hoe dat op je MINI zit? Moeten mistelamen hiervoor wijken?
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht

Inderdaad, de mistlampen zijn weg, en er loopt een buis naar de remklauw, ik heb nog geen goede foto van de bumper maar wel een met de bumper gedemonteerd.Wat ik ook zag in de rest van de indrukwekkende specificaties dat je koeling voor je remschijven hebt! Kun je hier een foto van laten zien hoe dat op je MINI zit? Moeten mistelamen hiervoor wijken?

Volgens de leverancier moet hij standaard op 350 pk zitten en met chip aanpassen zou hij naar 400 pk moeten gaan. Binnenkort wil ik een dyno laten doen waarbij meteen de afstelling beter wordt geregeld. Zodra ik dit gedaan heb kan ik de daadwerkelijke pk's melden.Hoeveel vermogen heeft je S nu zo met turbo als ik vragen mag?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors