MINI Cooper TAZ
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Heb nogal sterke twijfels hierover (missch. typisch Belgisch). Zelfs met deze specs lijkt 350 Pk me sterk overdreven
. Is meer iets voor de ferraris en Porsches met "iets" grotere cylinderinhoud.
De testbank op dus ... enneeeuuh, 't zou niet de eerste MTH 'er zijn die het daar laat afweten
Toch mooie MINI hoor, en doe je er ook races mee of enkel openbare weg? En welkom op 't forum

De testbank op dus ... enneeeuuh, 't zou niet de eerste MTH 'er zijn die het daar laat afweten

Toch mooie MINI hoor, en doe je er ook races mee of enkel openbare weg? En welkom op 't forum

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ben het met jullie eens, 350 pk lijkt me ook wat overdreven, en ik kijk dus uit naar een dyno test, hierbij laat ik dan meteen de MTH software veranderen. Ik zoek alleen nog een bedrijf die dit kan realiseren, hoorde dat in Alphen een goed bedrijf zat, kan even niet op de naam komen.
En inderdaad is het zelfs met een quaife diferentieel niet op de weg te krijgen, maar als de vaart er in zit gaat het als de brandweer!
En inderdaad is het zelfs met een quaife diferentieel niet op de weg te krijgen, maar als de vaart er in zit gaat het als de brandweer!

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
HITEC in Duitsland veranderd MTH software op maat. Maar dan doen ze niet echt zelf, ze doen een dynotest en bellen dan MTH waarna ze meteen een nieuwe file krijgen met de wijzigingen. Dat gaat dan 3 tot 4 keer zo door tot een optimum. Hans gaat maandag naar Beek Autoracing om een 15% pulley te monteren en software op maat te laten maken.
Laatst gewijzigd door Berthil op 07 apr 2006, 01:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo slecht is MTH dus niet! Omdat er negatieve woorden vloeien her en der...Berthil schreef:HITEC in Duitsland veranderd MTH software op maat. Maar dan doen ze niet echt zelf, ze doen een dynotest en bellen dan MTH waarna ze meteen een nieuwe file krijgen met de wijzigingen. Dat gaat dan 3 tot 4 keer zo door tot een optimum.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
@Zijlboot: Dit is 'm toch???
Ik heb 'm gefotografeerd tijdens de Jan de Jong MINI Rally 2005.
Naast jou staat P. de Gast (ook bekend op dit forum)
met z'n zwarte Cooper met Laser uitlaten L+R.

Ik heb 'm gefotografeerd tijdens de Jan de Jong MINI Rally 2005.
Naast jou staat P. de Gast (ook bekend op dit forum)
met z'n zwarte Cooper met Laser uitlaten L+R.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Nog meer foto's. Dynodag 2004 Mini Seven Club

Mijn eigen onderschrift toen:
Cooper S met John Cooper Works tuning set en custom uitlaatspruitstuk, nokkenas en luchtfilter. Er kwam 220 pk uit!!!

Was wel cool toen. Ze hadden zo'n uitlaatgassen opvangding en de Mini van Zijlboot blies dat ding gewoon helemaal weg

Mijn eigen onderschrift toen:
Cooper S met John Cooper Works tuning set en custom uitlaatspruitstuk, nokkenas en luchtfilter. Er kwam 220 pk uit!!!

Was wel cool toen. Ze hadden zo'n uitlaatgassen opvangding en de Mini van Zijlboot blies dat ding gewoon helemaal weg

Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Onze sponsors