Een trip naar China Shanghai........

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jul 2007, 11:44

Hey Marc!

Wat een spannende en leuke verhalen! Toch allemaal heel modern daar maar toch o zo anders als de westerse cultuur. Ik zou graag een keer naar Japan gaan, hebben mijn ouders ook gedaan. En dat terwijl ze beiden niet echt bijzonder goed in talen zijn ofzo. Zij volgden de verkeersborden gewoon door de tekens te omschrijven als vogelhuisjes of boompjes eno. Dus "bij dat boom-figuurtje moeten we de snelweg af" :D

Die magneet-trein is ook echt supergaaf! Kijk, een vliegtuig gaat ook hard, maar dat merk je niet zo, want je ziet geen gebouwen voorbij flitsen, terwijl dat bij die trein wel is. GAAF!

Kortom, erg leuke foto's, vidao's en verhalen Marc!

Welkom terug :P

Grtz Henk
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jul 2007, 11:52

Ik kan geen noodle of rijst meer zien voorlopig..... We hebben nog wel wat meetings dacht ik zo ;) Kom langs en praat tegen me aan zou ik zeggen en we praten uren en uren over wat ik allemaal gezien heb.

Dit is echt onuitwisbaar en dan moet je nagaan dat ik mensen ken die daar vier maanden of zo gezeten hebben en door wel 10 landen getrokken zijn..... Ongelovelijk!

MR
Bas
Mod virus alert!
Mod virus alert!

22 jul 2007, 12:07

Welkom thuis MR, mooi dagboek en pics :o
Is weel ff wat anders die Maglev vergeleken met de NS :shock:

CU
gr.Bas
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

22 jul 2007, 15:04

Erg gaaf MR!

Je hebt ook precies DIE transformer weten vast te leggen welke ik nog niet heb! haha

iDD
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jul 2007, 15:09

Had ik ze meemoeten nemen? Een half uurtje door die kamer van jou en je weet wat jij leuk vindt.... tering :shock: :shock:

MR
smousje
Be Mini
Be Mini

22 jul 2007, 18:57

haha zoo leuk om te lezen hoe je het daar gehad hebt, maar nog leuker dat je weer terug bent!
ik zie je morgen..!
ow enne.. alvast bedankt voor dat wat je voor me meegenomen hebt uit chinatown!

tot morgen
x
DV
One wheel wonder
One wheel wonder

28 jul 2007, 13:46

hey Marc! Echt heel erg leuk die verhalen van je, ik heb zelf vorig jaar een tijdje in Shanghai gezeten voor me studie.. Veel foto's zijn dus erg herkenbaar en gelukkig heb ik er goede herinneringen bij, alleen die stank, dat zal ik nooit vergeten.. oach!!

Als je er nog eens bent moet je eigenlijk ook een tijdje naar het binnenland, dan zie je pas het eeenorme contrast tussen het platteland en de stad, das echt ongelooflijk, je weet niet wat je mee maakt!

Mocht je nog eens gaan weet ik nog wel een paar leuke tentjes waar je erg leuk en goed kunt eten (wel wat duurder, zijn van die expat tenten, maar wel erg gezellig voor ons als buitenlanders, haha!).

Groeten!
Stephan
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 jul 2009, 15:21

Je had het over 4 sterren hotels voor 50 euro, maar je weet toch dat elk hotel in China 5 sterren heeft als ze een chinese vlag hebben hangen. (zie de vlag van China)

Ik ben wel gaan KTV-en met zakenrelaties.... erg leuk. Zeker als de enige engels sprekende dames die aangeboden werden al iets te diep in het glaasje gekeken hebben. En meer interesse hebben in de enige (blonde) dame (ik dus) in het gezelschap dan in de mannen. (Je haren aaiend: "You're so pretty...")

Terug naar “Kletshoek”