LUV2XLR8 (Marco)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 jun 2007, 10:12

Als je betaald zijn ze wel happy, maar zo gauw je eronder uit wil komen ze met allerlei onzin. Ik heb een tijdje met hetzelfde gevoel als jou gezeten Marco :( , en hopelijk is alles snel voor je opgelost :) .
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2007, 17:02

Huh, wat is dit? Een nieuwe MINI voor Marco & Martine...no way, just a loaner...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor het eerst in het reparatie verleden van mijn 'eigen' MINI, krijg ik zowaar een leen-MINI mee i.p.v. een 1 of 3-serie...Vooruitziende blik?

Waarom een leen-MINI? Hieronder een nieuw hoofdstuk uit het leven van de MINI...

In week 22 zijn de schokbrekers en lagers vervangen aan de achterzijde i.v.m. klapperen. Echter na 2-3 weken kwam het probleem weer terug. De MINI moest inmiddels ook voor een reguliere beurt, dus kon dat gelukkig gecombineerd worden. Dat was afgelopen dinsdag het geval. Om 15.00 uur maar eens gebeld naar de dealer hoe het er nu voor staat. Reactie; 'beurt is uitgevoerd, maar wij hebben enkele keren met uw wagen gereden en hem zelfs op de schokbreker-bank gezet, maar wij horen niets raars.' Ging haast aan mezelf twijfelen, maar eenmaal bij de dealer zou er ff een monteur meerijden. Aangekomen bij de dealer stap ik samen met een monteur in de MINI. We zijn verdomme nog niet het terrein af en ik, maar gelukkig ook de monteur, horen het geklapper! Weer naar binnnen, weer een vervolgafspraak maken voor vandaag. Vandaar de (gratis) leenauto. Inmiddels heb ik mijn MINI weer opgehaald en vooralsnog hoor ik niets vreemds meer. Volgende week weer veel veilige km's maken in de UK, business trip.
Knuckles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 jun 2007, 17:06

wel een mooi kleurtje op de R56... :D
Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2007, 17:37

wat een verhaal zeg ... typisch "we hebben niets gevonden"
hebben ze tegen ons ook al enkele malen gezegd, en bij het meerijden zeggen ze dan "ohja..."
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 jun 2007, 18:25

op zich is het best een gaaf karretje :D
coendek
Stoepsleutelaar

29 jun 2007, 01:14

jammer dat jullie zo'n gezeik ermee hebben zeg.. hoop pech...

toch wens ik je en goeie trip! en een veilige... maar echt uitelkaar vallen doet ie niet :p

succes!!

Coen
èrcé
Be Mini
Be Mini

29 jun 2007, 09:28

en hoe beviel die R56 leenmini? mooi kleurtje trouwens ;-)
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jun 2007, 10:10

èrcé schreef:en hoe beviel die R56 leenmini? mooi kleurtje trouwens ;-)
Op zich wel goed, voelde "zwaarder" aan en ik vond de besturing een beetje vaag. Verder viel mij op dat ik meer beenruimte had voorin. Nu zit ik met m'n rechterbeen tegen de middenconsole aan en dat is in de R56 helemaal niet het geval. Oh ja, die 6e versnelling was een aparte ervaring. Totaalplaatje; het gaf me niet dezelfde beleving als die ik in het begin had met mijn MINI. Daarentegen zit de R56 solider en beter in elkaar, althans dat was de indruk die kreeg.

Maar, zoals ik ook al tegen Vincent zei; geen optie, ook niet de diesel en ook niet de Clubman diesel...
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jun 2007, 11:58

Ben net gebeld door de leasemij. Er komt geen commercieel voorstel tot inname van de auto :evil: .

Alles zou 'normaal' onderhoud zijn en een aantal zaken zouden rijder gerelateerd zijn, zoals de banden (daar had ik helemaal niet over geklaagd!), lagers (?) en stabilisator stang van de achterwiel ophanging (?). Krijg nog een brief met hun relaas.

Kortom; ik wordt dus 'gedwongen' om het contract uit te dienen, dus rij ik nog twee jaar MINI :?

Hoop dat jullie me een beetje dat MINI-virus weer kunnen toedienen, want ik ben de hele beleving en de fun helemaal kwijt...
èrcé
Be Mini
Be Mini

29 jun 2007, 12:08

hmmm, dat is idd jammer Marco, maar we gaan ons uiterste best doen! Dat MINI-virus moet terug komen!
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 jun 2007, 12:19

LUV2XLR8 schreef:Hoop dat jullie me een beetje dat MINI-virus weer kunnen toedienen, want ik ben de hele beleving en de fun helemaal kwijt...
We zullen ons best doen.
Beloofd! :)

Groeten,
Roy
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jul 2007, 17:59

Inmiddels weer een mijlpaaltje bereikt in de MINI :wink:

70.000 km sinds 17 september 2005...

Afbeelding

Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

23 jul 2007, 19:16

Netjes Marco,

Op naar de 80 :)
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jul 2007, 19:24

Mooie mijlpaal marco! 8)
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jul 2007, 21:58

LUV2XLR8 schreef: Hoop dat jullie me een beetje dat MINI-virus weer kunnen toedienen, want ik ben de hele beleving en de fun helemaal kwijt...
Soms erger ik me ook in de typische (?) mini-kwaal'tjes. Het kraken van dashboard, zetel die piept, het afschuwelijk gekraak als je hem in zijn achteruit steekt, gebrek aan comfort en plaats. Maar die ergernis gaat direct over in een smile van zodra je bochtjes kan pikken of gewoon lekker cruisen, of zelfs als ik hem sta te bewonderen. Ik beleef nog altijd de fun van mijn mini, net zoals bij de eerste mini-ervaring. Het deert me zelfs niet dat ik met een "oud" model rondrij ...

Een mini is geen mini zonder die kwaaltjes lijkt me, je kan geen comfort verwachten en tegelijk door een bocht knallen, je kan geen ruimte verwachten bij een compacte auto, en dat kraken heeft mss wel te maken met mijn rijgedrag :? :oops:. Kortom leg je er gewoon bij neer en geniet ten volle van je mini :)

Terug naar “Show your ride”