Op zich wel goed, voelde "zwaarder" aan en ik vond de besturing een beetje vaag. Verder viel mij op dat ik meer beenruimte had voorin. Nu zit ik met m'n rechterbeen tegen de middenconsole aan en dat is in de R56 helemaal niet het geval. Oh ja, die 6e versnelling was een aparte ervaring. Totaalplaatje; het gaf me niet dezelfde beleving als die ik in het begin had met mijn MINI. Daarentegen zit de R56 solider en beter in elkaar, althans dat was de indruk die kreeg.èrcé schreef:en hoe beviel die R56 leenmini? mooi kleurtje trouwens ;-)
Soms erger ik me ook in de typische (?) mini-kwaal'tjes. Het kraken van dashboard, zetel die piept, het afschuwelijk gekraak als je hem in zijn achteruit steekt, gebrek aan comfort en plaats. Maar die ergernis gaat direct over in een smile van zodra je bochtjes kan pikken of gewoon lekker cruisen, of zelfs als ik hem sta te bewonderen. Ik beleef nog altijd de fun van mijn mini, net zoals bij de eerste mini-ervaring. Het deert me zelfs niet dat ik met een "oud" model rondrij ...LUV2XLR8 schreef: Hoop dat jullie me een beetje dat MINI-virus weer kunnen toedienen, want ik ben de hele beleving en de fun helemaal kwijt...
Onze sponsors