Mooie mijlpaal trouwens de 70.000 op het tellertje. Heb je overigens vlot gedaan!

Perfekt zijn de Mini's niet. Ze zouden zeker minder kraken en piepen als ze door BMW Duitsland zouden zijn geassembleerd. Helaas staan Engelse auto's bekend om hun matige afwerking.Fred schreef:Soms erger ik me ook in de typische (?) mini-kwaal'tjes. Het kraken van dashboard, zetel die piept, het afschuwelijk gekraak als je hem in zijn achteruit steekt, gebrek aan comfort en plaats. Maar die ergernis gaat direct over in een smile van zodra je bochtjes kan pikken of gewoon lekker cruisen, of zelfs als ik hem sta te bewonderen. Ik beleef nog altijd de fun van mijn mini, net zoals bij de eerste mini-ervaring. Het deert me zelfs niet dat ik met een "oud" model rondrij ...LUV2XLR8 schreef:Hoop dat jullie me een beetje dat MINI-virus weer kunnen toedienen, want ik ben de hele beleving en de fun helemaal kwijt...
Een mini is geen mini zonder die kwaaltjes lijkt me, je kan geen comfort verwachten en tegelijk door een bocht knallen, je kan geen ruimte verwachten bij een compacte auto, en dat kraken heeft mss wel te maken met mijn rijgedrag![]()
. Kortom leg je er gewoon bij neer en geniet ten volle van je mini
Sta al geruime tijd ingeschreven, dus dat komt wel goed!CooperS-lightningblue schreef:Marco, je moet maar weer gewoon gezellig komen meeten en ritjes rijden. Je doet 9 September toch zeker wel mee?!Dan komt de fun weer terug. Dat komt zeker goed!
Ach ja, ritjes UK tikken de laatste tijd wel aardig aan...CooperS-lightningblue schreef:Mooie mijlpaal trouwens de 70.000 op het tellertje. Heb je overigens vlot gedaan!
Gassen!!!LUV2XLR8 schreef:Loop trouwens wel iets achter op het lease contract, dat is tussentijds verhoogt van 35 naar 40.000 km per jaar
Ja, zijn ook achteraf te bestellen. Ik twijfel alleen of dat ik mijn achterste 3 ruiten zal laten blinderen met folie...Wint schreef:Lachen man, die lijst, nu ik erover nadenk moet ik de mijne ook eens ff opzoeken....
Weet jij trouwens of die zonneschermen op de zijruiten ook achteraf te bestellen zijn (inclusief instaleren natuurlijk)?
Mooi thanks!LUV2XLR8 schreef:Ja, zijn ook achteraf te bestellen.Wint schreef:Lachen man, die lijst, nu ik erover nadenk moet ik de mijne ook eens ff opzoeken....
Weet jij trouwens of die zonneschermen op de zijruiten ook achteraf te bestellen zijn (inclusief instaleren natuurlijk)?
Ik heb ze hierzo laten doen, is echt perfect gebeurt!LUV2XLR8 schreef:Ik twijfel alleen of dat ik mijn achterste 3 ruiten zal laten blinderen met folie...
Ja, redelijke prijs...alleen heeft gisteren onze wasmachine het begeven en die heeft voorrangWint schreef:Senor,
al wat gehoord van het ramen tinten?
Onze sponsors