Kwam deze site toevallig tegen in een boekje bij de Ortodontist!!!
http://www.theojansen-porsche.nl/
Wat assortiment zeg, echt voor ieder wat wils!!!
gr.
floris
Voor de Porsche Liefhebber onder ons
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Voor de Porsche Liefhebber onder ons
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kijk daar staat tenminste prijzen bij!
Zit helemaal te kwijlen achter mijn schermpje hier!!
gr.
floris
Zit helemaal te kwijlen achter mijn schermpje hier!!
gr.
floris
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toevallig ben ik eergisteren nog bij Theo Jansen binnengewandeld om de collectie eens te bekijken. Ik had al op internet gezien wat een geweldige auto's hij heeft staan en ik was er die dag in de buurt. Echt heel gaaf wat daar allemaal staat en die boerderij is ook prachtig. Die drie zwarte 993 Turbo's die er staan zijn echt om te kwijlen met die brede heupen, net als de 993 4S'en en 2S'en. Die witte 997 GT3 stond er ook en dat is toch ook wel een droomauto. Voor de Ferrari die er tussen staat (360 Modena) mag je me ook wel wakker maken. Als je eens in de buurt van De Wijk (vlakbij Meppel) bent moet je zeker eens gaan kijken als je van Porsches houdt.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb met mijn beste maat een weddenschap gesloten dat we voor onze 30ste een porsche zouden bezitten, die 30 jaar komt nu wel erg snel dichtbij dus denk dat we de weddenschap even iets moeten aanpassen.
Maar heb met hem afgesproken dat we binnenkort eens een keer ga kijken daar bij Theo Janssen, leen in de X5 van die ouwe van me, trek me roze polo aan en misschien bestaat er dan een hele kleine kans dat we als serieuze klanten behandeld worden en heel heel misschien trekken we er nog een proefritje uit ook
Zo lijp ben ik dus van porsche, zo er alles voor doen om in zo'n auto te rijden, blijft elke keer een genot als ik er rijdt!!
gr.
floris
Maar heb met hem afgesproken dat we binnenkort eens een keer ga kijken daar bij Theo Janssen, leen in de X5 van die ouwe van me, trek me roze polo aan en misschien bestaat er dan een hele kleine kans dat we als serieuze klanten behandeld worden en heel heel misschien trekken we er nog een proefritje uit ook

Zo lijp ben ik dus van porsche, zo er alles voor doen om in zo'n auto te rijden, blijft elke keer een genot als ik er rijdt!!
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Sid,
Nou die 25 ben ik gepasseerd dus dat gaat hem niet meer worden, de 30 is op zich nog wel te doen, dus hard door sparen en leren en hopen dat mijn droom uitkomt!!
Je moet iets hebben om naar te leven he!!
gr.
floris
Nou die 25 ben ik gepasseerd dus dat gaat hem niet meer worden, de 30 is op zich nog wel te doen, dus hard door sparen en leren en hopen dat mijn droom uitkomt!!
Je moet iets hebben om naar te leven he!!
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hard werken en een beetje hulp van de staatsloterij en die voor porsche gaat voor me 30ste komen!!
gr.
floris
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kijk dus een deel van jouw droom en ook die van mij is reeds al uitgekomen!!!
gr.
floris
gr.
floris
Onze sponsors