MINI Cooper S van CooperS-lightningblue (MINI = Exit)
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Ik denk dat deze niet meer te overtreffen is, wat een verschil, het is gewoon een andere auto geworden !coendek schreef:ik denk 600pk nu kaj!
was erg gezellig inderdaad!!![]()
op naar de volgende "kick-ass" mod!
Coen

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank allemaal voor de geweldige reacties.
Dit is inderdaad dé mod van 2007!!
Wat me opvalt is dat de digitale kilometerteller maar tot 299 km/h loopt... Heb nu dus ook een nieuwe kilometerteller nodig. Beetje jammer dat ze daar nou weer geen rekening mee hebben gehouden.
@BlonT:
Wanneer kán je?!

@BlonT:
Wanneer kán je?!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb nog een filmpje van de stoepsleuteldag-rit/rally!
Was een mooie route.
[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 7616398603[/GVideo]
Oke!Blont-007 schreef:Volgende week nog een week vakantie dus roep maar wat dan hoor je wel of we thuis zijn.

Heb nog een filmpje van de stoepsleuteldag-rit/rally!

[GVideo]http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 7616398603[/GVideo]

- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaaf filmpje! Stelletje testrijders!!!
... jammer dat die motorrijder er niet op staat..
Mooie omgeving (komt me bekend voor
)..leuk voor een meet volgend voorjaar????
Nog bedankt voor jouw hulp hè?..enne: misschien maakt het maar 1 graadje uit..toch vind ik hem stoer!
Tot gauw weer!

Mooie omgeving (komt me bekend voor

Nog bedankt voor jouw hulp hè?..enne: misschien maakt het maar 1 graadje uit..toch vind ik hem stoer!

Tot gauw weer!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha, die motorrijder ja, dat was wel een giller zeg.
Die zag ons voorbij komen, kwam erachteraan en volgde ons het hele eind tot het huis van Marcel en Karin. Ik parkeer snel mijn MINI daar onder de carpoort en die motorrijder vraagt in de tussentijd aan coendek of we testrijders zijn.
Lijkt me op zich wel wat.
@Wint:
Die fietsers na die bus bedoel je?! Niet zo aanstellen hoor, zo hard gaat het niet. Hooguit op wat rechte stukkies. Niks wat niet kan in ieder geval... toch?!
Die zag ons voorbij komen, kwam erachteraan en volgde ons het hele eind tot het huis van Marcel en Karin. Ik parkeer snel mijn MINI daar onder de carpoort en die motorrijder vraagt in de tussentijd aan coendek of we testrijders zijn.

@Wint:
Die fietsers na die bus bedoel je?! Niet zo aanstellen hoor, zo hard gaat het niet. Hooguit op wat rechte stukkies. Niks wat niet kan in ieder geval... toch?!

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Weet ik niet, ik was er niet bij.CooperS-lightningblue schreef: @Wint:
Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors