kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Modelletje is met twee schroeven vast gezet. Alleen had de kofferbak en de motorkap beter vast kunnen laten zitten met draadjes want als ik nu wat pittiger over een drempeltje ga hoor je die onderdelen een beetje klapperen (maar niet heel erg)
Maar ziet er leuk uit van de achterkant hoor
Maar ziet er leuk uit van de achterkant hoor

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn eerste modificatie aan de mini is bijna compleet!
Vandaag via internet een blauwe antenne besteld, en ben reuz benieuwd hoe hij op de mini zal staan!!
Dit is de antenne
Ik heb dan de blauwe van 5 cm gekozen.
Als hij erop zit zal ik weer wat nieuwe plaatjes maken

Vandaag via internet een blauwe antenne besteld, en ben reuz benieuwd hoe hij op de mini zal staan!!
Dit is de antenne

Ik heb dan de blauwe van 5 cm gekozen.
Als hij erop zit zal ik weer wat nieuwe plaatjes maken

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag heb ik per post mijn nieuwe antenne binnen gekregen.
Dit is hem:

Ik heb hem meteen op de auto geschroefd om te kijken hoe dit staat. En dit is het resultaat geworden:

De kleur van de antenne past echt mega goed bij de auto, alleen nu nog even uitvinden of de ontvangst van de antenne ook goed genoeg is.
Ben benieuwd wat jullie van deze modificatie vinden...
Tevens heb ik ook de sticker reclame van de garage waar ik hem gekocht heb verwijdert. Daar ben ik zeker een half uur zoet mee geweest..

Dit is hem:

Ik heb hem meteen op de auto geschroefd om te kijken hoe dit staat. En dit is het resultaat geworden:

De kleur van de antenne past echt mega goed bij de auto, alleen nu nog even uitvinden of de ontvangst van de antenne ook goed genoeg is.
Ben benieuwd wat jullie van deze modificatie vinden...
Tevens heb ik ook de sticker reclame van de garage waar ik hem gekocht heb verwijdert. Daar ben ik zeker een half uur zoet mee geweest..

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb een 90 mm zwart besteld 
Waarom weet je pas volgende week of de ontvangst goed is, heb je er nu geen radio in? Ik gebruik de radio toch zelden als ik rij, hoogstens voor wat filenieuws, en hier in Limburg ontvangen je helemaal niks van 538, SkyRadio e.d.. Achter Einhoven houdt het op.

Waarom weet je pas volgende week of de ontvangst goed is, heb je er nu geen radio in? Ik gebruik de radio toch zelden als ik rij, hoogstens voor wat filenieuws, en hier in Limburg ontvangen je helemaal niks van 538, SkyRadio e.d.. Achter Einhoven houdt het op.
Onze sponsors