CooperS-indiblue NIEUW op het forum!

Stel je hier even voor.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

CooperS-indiblue NIEUW op het forum!

08 apr 2006, 12:15

Hajhaj allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben CooperS-indiblue. Ik ben 19 jaar oud en rij sinds vorig jaar Juni in een uit Duitsland ingevoerde Mini Cooper S.

Ik woon nog bij mijn vader, moeder en zusje. Mijn vader rijd sinds Maart een 2006 BMW M5. Mijn moeder heeft een Land Rover Freelander Savannah uit 2002. Mijn zusje is nog niet oud genoeg voor een auto, maar ik heb begrepen dat ze graag een BMW Z4 wil. Voor het weekend is er ook nog een leuk speeltje, namelijk een Porsche GT3 uit 2003.

Voor ik 18 werd droomde ik al van mijn rijbewijs en een Cooper S. Ik was al ruim 1,5 jaar voor ik 18 werd aan het kijken voor deze auto. Ik ben in September 2004 voor het eerst in Duitsland gaan kijken. Daar zagen wij toen een donkergroene met wit dak, witte spiegels en witte velgen. Ik vond het erg mooi, maar ik was nog geen 18, dus had er nog niks aan. Daar hebben we ons wel laten informeren over export van Duitsland naar Nederland. Helaas werd deze auto al snel verkocht.

Toen ik mijn rijbewijs eenmaal had heb ik eerst ervaring opgedaan met rijden in mijn vader zijn auto. In Mei zag ik op www.mini.de een paar interessante modellen staan.
De dag erna ben ik samen met mijn vader naar Duitsland gereden. Eerst naar een of ander vaag plaatje waar je nooit een Mini dealer zou verwachten. Daar stond een groene, met een wit dak en witte spiegels. Ook 4 beschadigde velgen en een kapotte achterbumper. We mochten er in proefrijden, ik trek de deur open, daar komt een walm met rook uit, niet normaal! Uiteindelijk besloten we na de proefrit door te rijden naar Hannover. Daar stond een inid-blauwe met blauw half stof half leer interieur, wit dak, witte spiegels en witte velgen! Ik was op slag verliefd! Dit moest en zou hem worden.
8000 km op de teller, een half jaar mee gereden en precies een jaar oud (interessanter met invoeren naar Nederland).
Die vrijdag zijn mijn vader en ik hem nog op wezen halen met onze ex-Cayenne en een autoambulance.

Afbeelding
De Cooper S en Cayenne S ergens in Mei 2005

Eind Mei 2005 moest hij voor een keuring naar het RDW. Ook moest daar de BPM betaald worden. Na 3 enorm lange weken wachten kwamen dan eindelijk die 3 groene kentekenpapiertjes! Dezelfde dag heb ik nog platen laten maken met oplegletters (ziet er netter uit vind ik).

Afbeelding

Sinds die dag heb ik er alleen nog maar plezier mee gehad! Geen enkele schade gereden en hij wordt netjes elk weekend gewassen. Inmiddels staat er zo'n 32000 kilometer op de teller. Op wat kleine gebruikschadetjes na (steenslag en slijtage), ziet hij er nog uit zoals op de dag dat ik hem ging ophalen!

Ik heb er hard voor moeten werken en sparen en veel dingen moeten laten, maar dat was het absoluut allemaal waard!

Afbeelding
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

08 apr 2006, 12:28

Hoihoi :hi,

Welkom hier, nou dat is wel een uitgebreid wagenpark bij jullie thuis. :wink:
Mooi Cooper S hoor. :mrgreen:

Tot snel een keer op een meet. :))

Hé Sleefje Indy's grote broer heeft zich aangemeld. :lachuh
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 apr 2006, 12:53

Hoi, welkom op dit forum! :)(

Ik ken jouw van het Autoweek-forum! Ik heb jou ook eens daar een pm gestuurd! Tja, wat daar verder gebeurt weet ik niet, want ik houdt het daar niet zo bij. Maar lees nu dat je vader de Cayenne heeft ingeruild voor een M5.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 apr 2006, 13:42

Welkom op het forum!
Ik neem aan dat de MINI nog steeds goed bevalt? Heb je intussen al wat veranderd aan je MINI? Kom gerust eens naar een meet. Als je er veel bij elkaar wilt zien moet je morgen naar Antwerpen komen :)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2006, 13:59

Mini Poeper schreef:Hoi, welkom op dit forum! :)(

Ik ken jouw van het Autoweek-forum! Ik heb jou ook eens daar een pm gestuurd! Tja, wat daar verder gebeurt weet ik niet, want ik houdt het daar niet zo bij. Maar lees nu dat je vader de Cayenne heeft ingeruild voor een M5.
Jaja, door jou zit ik hier. Wilde een van je foto's opslaan en ik zag bij de URL dat er deze site op stond. Ik werd zoals gewoonlijk weer nieuwschierig en heb me hier aangemeld!
Dit is natuurlijk wel DE site voor de Mini-rijder!
Berthil schreef:Welkom op het forum!
Ik neem aan dat de MINI nog steeds goed bevalt? Heb je intussen al wat veranderd aan je MINI? Kom gerust eens naar een meet. Als je er veel bij elkaar wilt zien moet je morgen naar Antwerpen komen :)
Ja die bevalt heeeeeeeeeel erg goed! Ik had ook niet anders verwacht.
Ik heb nog niks aan me Mini gedaan.
Ik woon in de buurt van Antwerpen! Waar en wanneer is het precies, dan kan ik kijken of ik morgen kan.

Groet CooperS-indiblue
Afbeelding
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2006, 14:36

Welkom op het forum en bij de club.

Jeetje, jullie weten wel wat autorijden is :-PP Leuke garage vol

Gauw eens tot een meeting met je super indyblue S. Mooi karretje :D
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

08 apr 2006, 14:37

CooperS-indiblue schreef:Ik woon in de buurt van Antwerpen! Waar en wanneer is het precies, dan kan ik kijken of ik morgen kan.
Hier meer info over Antwerpen, in deze pdf staat netjes alle informatie.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2006, 15:25

Bedankt Berthil !
Afbeelding
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2006, 16:40

Hey :hi

Welkom bij de club en een hele gave Cooper S ziet er toppie uit 8)

Je hebt zeker wat kleiner auto genomen dan pas je ook nog in de garage erbij :wink:

Klinkt allemaal goed aan die kant :P

Tot meets :rijden
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

08 apr 2006, 18:05

Welkom op het forum. Erg mooie MINI. De M5 en Land Rover zijn ook niet verkeerd ;)

Misschien tot meets :)(
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 apr 2006, 18:20

CooperS-indiblue schreef:Jaja, door jou zit ik hier. Wilde een van je foto's opslaan en ik zag bij de URL dat er deze site op stond. Ik werd zoals gewoonlijk weer nieuwschierig en heb me hier aangemeld!
Wat ben jij met mijn foto van plan! :{ Zit wel copyright op! :wink:
CooperS-indiblue schreef:Dit is natuurlijk wel DE site voor de Mini-rijder!
(shakeit) Inderdaad, samen met nog een Nederlandse MINI-site...
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2006, 18:23

Daarmee ging ik mijn collectie "mooie mini's" fotomap uitbereiden!
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 apr 2006, 18:32

CooperS-indiblue schreef:Daarmee ging ik mijn collectie "mooie mini's" fotomap uitbereiden!
Ik ben vereerd :oops: , mag ik je even attenderen op mijn Gallery met foto's van onze MINI's.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2006, 19:08

Dankjewel, heb weer setje foto's bij, leuk!!
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2006, 19:36

Hele mooie mini cooper s, vooral de diep blauwe kleur staat hem erg goed. Maar ook de andere wagens mogen er zijn :D

Terug naar “Who are U?”