Een trip naar de USA...
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vannacht een beetje laat gemaakt. Eerst gefeest op Bourbon street in New Orleans en daarna met twee dames ontbeten ergens in de stad. Daarna hebben ze me de stad laten zien en daarna totaal leeg teruggekomen bij het hotel om 7:30, heb nog 10 minuten om te gaan. Vandaag naar Texas...

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Succes Des, en wel van de dames afblijven daar he!!!
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Net aangekomen in Tucson, Arizona. Vandaag was weer een lange afstand. Zo'n 890 miles vanaf San Antonio in Texas.
Vandaag ons tweede bekeuring te pakken. De agent verzon maar wat, we reden 90 mph en hij zei dat we 105 mph gingen. Geen zin in nog meer vertraging dus maar akkoord gegaan met de boete van 294$ en toen weer door. Vlakbij El Paso zagen we een tornado vlak naast de snelweg, echt bizar.
To be continued...
Vandaag ons tweede bekeuring te pakken. De agent verzon maar wat, we reden 90 mph en hij zei dat we 105 mph gingen. Geen zin in nog meer vertraging dus maar akkoord gegaan met de boete van 294$ en toen weer door. Vlakbij El Paso zagen we een tornado vlak naast de snelweg, echt bizar.
To be continued...
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben nu in Los Angeles. We zijn tweede geworden van de Cannonball Run. Jammer dat we net naast de eerste prijs (een saleen mustang) grepen maar we hebben het erg naar ons zin gehad. 

Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja dat moet ik zeker de moeite geweest zijn Des, tell us!!
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Afgelopen paar dagen weer enorm veel gebeurd. Ben nu in San Francisco en vandaag was toch wel een klein hoogtepunt. We hadden afgesproken met een paar vrienden van me uit de San Francisco area. Ze hadden al gezegd dat ze een verassing voor me hadden...
Dus ik naar het adres waar we hadden afgesproken, blijkt een kantoorgebouw in silicon valley te zijn. Wij naar binnen, deur gaat open... gloednieuwe Bugatti Veyron!!! Kon me ogen niet geloven. Eerst een tijdje staan kwijlen (wit met lichtblauwe two-tone) en toen erin gezeten, motor gestart (wow!) en toen was het tijd om de andere goodies in de garage te bekijken, carrera gt etc. Daarna kon ik het echter niet laten om toch een ritje in de bugatti af te dwingen, dus hup wij in dat ding. Vroemmmm! Wat een beest! Volgas van kruispunt naar kruispunt, ik dacht dat we nooit konden stoppen maar de remmen zijn subliem. De sensatie leek nog het meeste op de attractie boven op de stratosphere tower in vegas die ik vorige week gedaan heb, hangend boven een afgrond van zeker 100 meter keihard rondjes spinnen in een kermis attractie!
Unbelievable!
Dus ik naar het adres waar we hadden afgesproken, blijkt een kantoorgebouw in silicon valley te zijn. Wij naar binnen, deur gaat open... gloednieuwe Bugatti Veyron!!! Kon me ogen niet geloven. Eerst een tijdje staan kwijlen (wit met lichtblauwe two-tone) en toen erin gezeten, motor gestart (wow!) en toen was het tijd om de andere goodies in de garage te bekijken, carrera gt etc. Daarna kon ik het echter niet laten om toch een ritje in de bugatti af te dwingen, dus hup wij in dat ding. Vroemmmm! Wat een beest! Volgas van kruispunt naar kruispunt, ik dacht dat we nooit konden stoppen maar de remmen zijn subliem. De sensatie leek nog het meeste op de attractie boven op de stratosphere tower in vegas die ik vorige week gedaan heb, hangend boven een afgrond van zeker 100 meter keihard rondjes spinnen in een kermis attractie!
Unbelievable!
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was het niet zo dat die Saleen gewonnen had, dus dat die de eerste prijs had en niet was zeg maar.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat ontzettend vet Des! Heb er niet zelf in mogen rijden, maar wel in mogen meerijden. Die had trouwens ook een verschrikkelijke combi. Moet zeggen dat wit hem héééél goed staat! 

Onze sponsors