Hey iedereen,
Wij zijn Tim & Evy en sinds korte tijd de trotse bezitters van een Mini Cooper (zie ander topic voor meer info).
Was al tijdje een droom van ons Evy om eentje te hebben, vandaar dat we ook eentje gekocht hebben.
Persoonlijk vond ik het ook wel een leuk idee, maar stond er niet 100% achter, maar na men eerste week Cooper'en ben ik helemaal verkocht...
Dit is fun!
Heb nu al heel wat verschillende wagens gehad, maar deze overtreft men verwachtingen eigenlijk wel een beetje....
Greets,
Tim
TiEv
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom op het NewMINIclub forum Tim en Evy. Heel veel plezier met jullie Cooper (gaat wel goed komen is mijn 'voorzichtige' inschatting. Kom dat autootje maar een showen op een van de meetings. 

- TiEv
- Nieuwsgierig
Bericht
Gaat er zeker is van komen hoor (die meetings), alleen zijn we tussendoor nog ons huisje aan het verbouwen en dat heeft op deze moment wel wat prioriteit...
Mochten jullie zin hebben, zit zelf in de organisatie van Tuning treffen in Baasrode (B), misschien kan ik daar wel een aparte Mini-corner voorzien!
Mochten jullie zin hebben, zit zelf in de organisatie van Tuning treffen in Baasrode (B), misschien kan ik daar wel een aparte Mini-corner voorzien!
Onze sponsors