MINI ventieldopjes part (x+1)
- MINIque
- One wheel wonder
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zou wel heel mooi zijn, maar waarschijnlijk inderdaad erg kortdag. Je kan altijd vragen wat ze doen met een groupbuy.Berthil schreef:Ik doe weer mee voor een setje Mini logo
Maandag rij ik naar Timmermans. Misschien wat kort dag om dan de Group Buy al rond te hebben.

- Noukieeeee
- 4 op een rij!
Bericht
Kijk weer een leuke groupbuy!!
Voor mij een setje checkered flag en MINI Logo
ik rij maandag 20 augustus naar Timmermans voor mijn dashboard in te laten bouwen, komen die setjes van bij hun? anders wil ik het wel op me nemen om ze mee te brengen!
greetz
Anouk
Voor mij een setje checkered flag en MINI Logo
ik rij maandag 20 augustus naar Timmermans voor mijn dashboard in te laten bouwen, komen die setjes van bij hun? anders wil ik het wel op me nemen om ze mee te brengen!
greetz
Anouk
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als je er toch heen gaat zou je dan eens kunnen vragen wat hun met de prijs kunnen doenBerthil schreef:Ik doe weer mee voor een setje Mini logo
Maandag rij ik naar Timmermans. Misschien wat kort dag om dan de Group Buy al rond te hebben.

- Naatje
- Shopaholic!
- Contacteer:
- maus105
- Bonkey
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Aangezien Minique wel heel erg geplaagd wordt in dit topic , wil ik even melden dat de €15 inclusief montage is (Ries: regel dat!) en je hebt er geen "linkshandige schroevendraaier" voor nodig.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Ik neem aan dat in de eerste bericht 15 euro per set bedoeld wordt i.p.v. 15 euro per stuk > dus 4x 15 E. Komt me ook raar voor dat het per stuk voor 15 eurie is
15 eurie per set > Doe mij dan maar een setje mini logo.
Hoe gaat dat verder in z'n werk met betaling en ophalen/opsturen?
Gr Kim

15 eurie per set > Doe mij dan maar een setje mini logo.
Hoe gaat dat verder in z'n werk met betaling en ophalen/opsturen?
Gr Kim
Onze sponsors