Ondanks dat je de mini ergens anders laat maken zou ik wel de coulance procedure starten bij Mini nederland. Het product is niet degelijk na 90.000 km al kapot te gaan.
veel succes met het oplossen van de problemen.
Waarschijnlijk motor kapot!
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ik was van het ergste uit gegaan en dat is het ook geworden, er moet een nieuwe motor in mijn MINI.
Nou zou ik graag willen weten of ik nu ook opnieuw mijn software aan moet laten passen bij Beek of staat dit er los van?
Iemand die mij daar een antwoord op kan geven?
Menno

Nou zou ik graag willen weten of ik nu ook opnieuw mijn software aan moet laten passen bij Beek of staat dit er los van?
Iemand die mij daar een antwoord op kan geven?
Menno
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik hoop dat je wat hebt kunnen regelen met Mini, want een nieuwe motor is niet misselijk.
Weet je al wat er precies vervangen moet worden?
Is het het gehele blok met kop wat vervangen moet worden?
Ik dacht bovenstaande losstaat van de motoraansturing (ECU).
De ECU zal alleen vervangen worden als de fout misschien is opgetreden omdat de ECU kapot is.
Als Mini echter bijdraagt in de kosten zou ik gewoon de boel laten vervangen en achteraf kijken wat er van over is gebleven en er niet van tevoren over beginnen.
Weet je al wat er precies vervangen moet worden?
Is het het gehele blok met kop wat vervangen moet worden?
Ik dacht bovenstaande losstaat van de motoraansturing (ECU).
De ECU zal alleen vervangen worden als de fout misschien is opgetreden omdat de ECU kapot is.
Als Mini echter bijdraagt in de kosten zou ik gewoon de boel laten vervangen en achteraf kijken wat er van over is gebleven en er niet van tevoren over beginnen.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt allemaal!
Komt wel weer goed met mijn MINI alleen moet even wat plannetjes uitstellen die ik nog had voor mijn MINI.
Als het een beetje mee zit heb ik hem aan het eind van de week weer terug.
En een goed advies, check je olie eens in de 2 weken!!
Menno
Komt wel weer goed met mijn MINI alleen moet even wat plannetjes uitstellen die ik nog had voor mijn MINI.
Als het een beetje mee zit heb ik hem aan het eind van de week weer terug.
En een goed advies, check je olie eens in de 2 weken!!
Menno
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors