zal zo wezen zeg dat je denkt dat ie in je garage staat en ondertussen zit je lekker op het forum en leest dat je gespot bent loop je naar de garage cooper weg
Ben idd mijn MINI gaan zoeken ..... maar hij was snel gevonden.Hij stond er nog, dus mijn MINI was het zeker niet. Toen ik toch bij mijn garage was, ben ik nog maar een eindje gaan rijden. Even langs een forumlid gereden die komende woensdag zijn NIEUWE R56 cooper ontvangt en zijn R50 one inleverd (tegen niemand zeggen, want hij heeft het hier nog niet gemeld!! Hij leest meer dan dat ie berichten achter laat, vandaar!! Dus R., als je dit leest, maakt een nieuwe "show your ride" als je woensdag je pica's geschoten hebt)
Pfjiew, gelukkig heb je je Mini kunnen vinden Lekker stukkie rijden is in een Mini zo leuk En wie is nou dat forumlid met de nieuwe R56??? Ik ben schieuwnierig
[quote="marss"]MINI rijden is LEKKER, ff snelweg lopen blazen, ff in bochtjes lopen nemen
lopen?als je dat al leuk vind dan moet je er is een keer in gaan zitten dan weet je helemaal niet wat je meemaakt