PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hele goeie troost voor jezelf
3 weken al zonder MINI is echt niet mis zeg! Zit zelf nu 5 dagen zonder en dat is al verschrikkelijk.
Maar je gaat weer geweldig door met je MINI. En nieuwe wielen, dat had ik even gemist tijdens mijn vakantie, ben benieuwd!
3 weken al zonder MINI is echt niet mis zeg! Zit zelf nu 5 dagen zonder en dat is al verschrikkelijk.
Maar je gaat weer geweldig door met je MINI. En nieuwe wielen, dat had ik even gemist tijdens mijn vakantie, ben benieuwd!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wat een gedoe zeg. Ik ben bang dat ik hem daar al lang had laten staan met de mededeling dat ze hem maar lekker zelf houden en mij een nieuwe geven.
Kan toch niet man... En nu maar hopen dat alles in orde is. Ik zal voor je duimen.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Jeetje, hoop dat dit echt de laatste problemen-oplos-sessie is geweest. Balen, Maaij. Echt pech.
Valt niet mee zolang zonder je MINI

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik hoop dat het nu wel allemaal in orde is. Mis mijn MINI nu onderhand wel
Zo makkelijk kan het volgens mij niet?CooperS-lightningblue schreef:Wat een gedoe zeg. Ik ben bang dat ik hem daar al lang had laten staan met de mededeling dat ze hem maar lekker zelf houden en mij een nieuwe geven.Kan toch niet man...
Inderdaad balenPretty Cooper schreef:Jeetje, hoop dat dit echt de laatste problemen-oplos-sessie is geweest. Balen, Maaij. Echt pech.
Ik hoop dat het nu wel allemaal in orde is. Mis mijn MINI nu onderhand wel
- Kim Cooper
- Be Mini

Bericht
Dat is wel beter en heb je ook al wat carbon besteld?
HEt is echt balen dat je zolang je mini moet missen, maar het is wel slecht van mini dat ze zo'n auto afleveren.
Gr Kim
HEt is echt balen dat je zolang je mini moet missen, maar het is wel slecht van mini dat ze zo'n auto afleveren.
Gr Kim
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hoop voor je dat hij nu wel in orde is HELEMAAL!
Nee klopt, dan zou het simpel zijn geweest. Overigens is het wel makkelijk praten. Of ik het ook daadwerkelijk zou doen is een tweede.Maaij schreef:Zo makkelijk kan het volgens mij niet?CooperS-lightningblue schreef:Wat een gedoe zeg. Ik ben bang dat ik hem daar al lang had laten staan met de mededeling dat ze hem maar lekker zelf houden en mij een nieuwe geven.Kan toch niet man...

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors