Groetjes uit Zanzibar
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zooo, dat klinkt weer heel erg goed Berthil 
Fijn dat je er weer bent!
En hoeveel km heb je inmiddels weer in je MINI gereden na je thuiskomst?

Fijn dat je er weer bent!
En hoeveel km heb je inmiddels weer in je MINI gereden na je thuiskomst?
Das niet weinigBerthil schreef:Net de 12 pagina's met reacties op topics van de laatste drie weken doorgenomen dus ik ben denk ik weer helemaal bij
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voor de liefhebbers hier een videocompilatie van 2 minuutjes.
[video width=580 height=350]http://www.vanbeekenzo.nl/afrika2007/afrika2007.wmv[/video]
[video width=580 height=350]http://www.vanbeekenzo.nl/afrika2007/afrika2007.wmv[/video]
Laatst gewijzigd door Berthil op 10 aug 2007, 13:23, 4 keer totaal gewijzigd.
- maus105
- Bonkey
Bericht
echt zo gaaf dit!!alleen dat slapen snachts he
ik werd althans helemaal gek omdat ik dacht dat er iedere keer beestjes op me zaten ofzo de vrouw van onze pousada zei dat we het bed niet tegen de muur mochten zetten omdat de beestjes dan via de muur je bed in kruipen
nice slaap lekker!!
en je kleren blijven checken je schoenen je bed dat er niks in zat hahaha wel volle humor!maar overdags is het zoooooooo mooi!!
supergaaf man hoop dat je jezelf ook goed vermaakt hebt en dat je het naar je zin hebt gehad!
gr maurice
supergaaf man hoop dat je jezelf ook goed vermaakt hebt en dat je het naar je zin hebt gehad!
gr maurice
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
wow strak gefilmpt hoor Berthil, ziet er uit als een super vakantie.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors