Wij hebben het met de brandstofmeter. Hoe harder je rijdt, hoe sneller die naar beneden duikt
Nee, even zonder gekheid... Ik vraag me af hoe die klokken etc. geijkt worden. Onze brandstof-meter gaat in het eerste deel van vol tot half vol minder snel naar beneden dan het laatste halve deel
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Ik heb er helemaal geen last meer van. Ik durf niet te zeggen dat hij exact helemaal precies gelijk loopt, maar niet meer zo erg als in het begin, niet dat het me stoort in elk geval. De dealer zei dat het opgelost was met een software update van de ... (de unit die het hele dashboard zo'n beetje bestuurt). Alleen, ik had dus dat de klok te langzaam liep, mogelijk was het ook alleen doordat hij soms stil bleef staan en dat hij op zich niet te langzaam liep.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd 2006 Cooper Checkmate2001 Cooper Chili2004 Cooper Chili(Censored) 2018 Cooper S Countryman "Small cars need big attitudes" -- EB
Bij ons liep hij eerst ook een minuut of vijf per maand te snel. De klok is een paar maanden geleden onder garantie door de dealer vervangen en nu loopt hij helemaal goed.