Greetz BigD
Ik zie hier wel de humor van in.Ik weet niet of het volgende tussen de oren zit of dat het echt zo is, maar heb het idee dat wanneer je rond de 210 zit hij sneller over de teller doortrekt tot de 230 dan voorheen. Kan ook elke keer aan de omgevingsfactoren liggen, maar dat lijkt me wel heel toevallig.![]()
BigD schreef:Ik ben zo'n air diverter zelf aan het makenHier zie je dat ik de mal van karton heb gemaakt:
Nu aftekenen op metaal, dan uitsluipen en afronden, dan bevestigingsbeugeltjes lassen en dan spuiten en monteren![]()
Greetz BigD
Bevestigingsbeugels lassen?? Ik zie op de hoeken een bout zitten, iets meer metaal als lipje uitsnijden, gaatje boren en 90 graden omvouwen. En voila, je hebt een bevestiging. Of denk ik nu weer te makkelijk? Wel stoer dat je het zo effe namaakt...BigD schreef:Ik ben zo'n air diverter zelf aan het makenHier zie je dat ik de mal van karton heb gemaakt:
Nu aftekenen op metaal, dan uitsluipen en afronden, dan bevestigingsbeugeltjes lassen en dan spuiten en monteren![]()
?metaal niet goed recht buigen?kan hem denk ik beter van mdf maken een paar mm te klein en dan beplakken met die kunststof zooi dat je hem als mal gebruikt zech maar(dat mdf)scheelt in gewichtBigD schreef:@Robert: Dit was eerst ook mijn idee, maar als je metaal gaat vouwen gaat dat bijna nooit precies recht vandaarMaar wel goed bedacht hoor
En die 600 PK daar doen we het voor he en de LOOKS natuurlijk
![]()
Greetz BigD
Jij ook succesmaus105 schreef:?metaal niet goed recht buigen?kan hem denk ik beter van mdf maken een paar mm te klein en dan beplakken met die kunststof zooi dat je hem als mal gebruikt zech maar(dat mdf)scheelt in gewichtBigD schreef:@Robert: Dit was eerst ook mijn idee, maar als je metaal gaat vouwen gaat dat bijna nooit precies recht vandaarMaar wel goed bedacht hoor
En die 600 PK daar doen we het voor he en de LOOKS natuurlijk
![]()
Greetz BigD![]()
succes man
Onze sponsors