Ben momenteel in onderhandeling met een BMW/MINI dealer over een Dark Silver Cooper S uit 2004.
Bij de intro van de New Mini was ik al verkocht.... Die moest erkomen!!! Hopelijk worden we het eens over de prijs.
Dacht bij mezelf, schaat het niet dan baat het niet en heb me bij jullie aangemeld. Wat een hoop info op deze goed uitziende site. Mijn complimenten. Ik ga hier veel gebruik van maken.
Zijn er nog mensen die tips hebben? Ik hoor ze graag van jullie.
Groetjes,
Franky2006
Heb hem nog niet, maar zit eraan te komen.
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Heb hem nog niet, maar zit eraan te komen.
Laatst gewijzigd door Franky2006 op 10 apr 2006, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

)
Laat je gauw ff wat
van je trots
(ga er vanuit dat die onderhandelingen wel lukken
)
Succes met onderhandelingen en veel fun hier (en natuurlijk welkom

Laat je gauw ff wat

(ga er vanuit dat die onderhandelingen wel lukken

- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hallo Franky2006 en welkom hier.
Tja, tips. Over het algemeen doen de dealers niet zo veel af van de prijs is mijn ervaring. Vandaar dat ik hem 1 jaar oud uit Duitsland heb gehaald zoals meerdere hier op het forum. Maar dat moet je er niet van weerhouden je droomauto te gaan halen, voordeel van de dealer is weer de MINI Next garantie.
Tja, tips. Over het algemeen doen de dealers niet zo veel af van de prijs is mijn ervaring. Vandaar dat ik hem 1 jaar oud uit Duitsland heb gehaald zoals meerdere hier op het forum. Maar dat moet je er niet van weerhouden je droomauto te gaan halen, voordeel van de dealer is weer de MINI Next garantie.
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Jivecar, thanx for the offer, maar ik ben toch echt opzoek na een S. Met tips bedoel ik of er nog speciale dingen zijn bij de proefrit en of er nog zwakke plekken zijn typisch voor Mini?
Gr. Franky2006
Gr. Franky2006
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Berthil,
Bedankt voor je reactie. 2 jaar garantie....zit een prijskaartje aan. Maar is wel lekker. Ook gedaan met mijn BMW. Toch handig als ze je kabelboom moeten vervangen omdat er een storing in het motormanegmentssysteem zit.
Zag je web-site. Aardig op de hoogte van tunen enzo........Ben ook vanplan om erwat meer PK's uit te persen. Kun je me daar in de toekomst wat meer over vertellen.
GR. Franky2006
Bedankt voor je reactie. 2 jaar garantie....zit een prijskaartje aan. Maar is wel lekker. Ook gedaan met mijn BMW. Toch handig als ze je kabelboom moeten vervangen omdat er een storing in het motormanegmentssysteem zit.
Zag je web-site. Aardig op de hoogte van tunen enzo........Ben ook vanplan om erwat meer PK's uit te persen. Kun je me daar in de toekomst wat meer over vertellen.
GR. Franky2006
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom op het forum.
Je hebt in ieder geval wel een leuke mini op het oog
7-2004 Heb je dan het face-lift model of pre-face lift?
Met 2e hands moet je altijd geluk hebben, maar met de mini next zit je wel gebeiteld.
Als het doorgaat veel plezier ermee en veel veilige km.
En
dan uiteraard
Je hebt in ieder geval wel een leuke mini op het oog

7-2004 Heb je dan het face-lift model of pre-face lift?
Met 2e hands moet je altijd geluk hebben, maar met de mini next zit je wel gebeiteld.
Als het doorgaat veel plezier ermee en veel veilige km.
En

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Frank,
Een bijzonder goede keuze hoor een S.
Wij hebben 'm gelukkig niet uitgeprobeerd voordat we een Cooper kochten want anders was die Cooper er nooit geweest maar was het een S geworden.
Kijk hier eens voor de dingen waar je op kunt letten voor aanschaf.
En gewoon doen!!
Trouwens... je kunt bij het evenement Strahlung Pur op 27 mei bij Düsseldorf alle modellen naast elkaar testen. (wel je paspoort en rijbewijs meenemen)
(zie ook www.newminiclub.nl voor meer info over Strahlung Pur)
Een bijzonder goede keuze hoor een S.
Wij hebben 'm gelukkig niet uitgeprobeerd voordat we een Cooper kochten want anders was die Cooper er nooit geweest maar was het een S geworden.
Kijk hier eens voor de dingen waar je op kunt letten voor aanschaf.
En gewoon doen!!
Trouwens... je kunt bij het evenement Strahlung Pur op 27 mei bij Düsseldorf alle modellen naast elkaar testen. (wel je paspoort en rijbewijs meenemen)

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Welkom!!
Goede keuze MINI Cooper S
Wij hebben hem nieuw gekocht, dus ik weet zelf niet waar je op moet letten als hij tweedehands is. Maar hopelijk kunnen anderen je daar mee helpen.
Maar wij hebben ook wel in het begin naat tweedehands MINIs gekeken, maar omdat het maar ongeveer 3000 euro scheelde om een nieuwe te kopen hebben we maar besloten een nieuwe te kopen. Maar het wachten is dan wel heeel lang
Maar als je eenmaal het MINI virus hebt, dan kom je er nooit meer vanaf...dus misschien toch nog een tip...Laat het MINI virus maar gewoon komen!!
Succes met onderhandelen
- Marjolein -
Goede keuze MINI Cooper S

Wij hebben hem nieuw gekocht, dus ik weet zelf niet waar je op moet letten als hij tweedehands is. Maar hopelijk kunnen anderen je daar mee helpen.
Maar wij hebben ook wel in het begin naat tweedehands MINIs gekeken, maar omdat het maar ongeveer 3000 euro scheelde om een nieuwe te kopen hebben we maar besloten een nieuwe te kopen. Maar het wachten is dan wel heeel lang

Maar als je eenmaal het MINI virus hebt, dan kom je er nooit meer vanaf...dus misschien toch nog een tip...Laat het MINI virus maar gewoon komen!!

Succes met onderhandelen

- Marjolein -

Onze sponsors