MINI ventieldopjes part (x+1)
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Maar toen we terug bij de mini kwamen (na een dagje strand) Kwam er iemand naar ons toe en wees naar de mini.
Ik dacht eerst shit....iemand er tegen gereden zeker????????
Maar ook bij ons dus.............. ventieldopjes gestolen
Heeeeeeeeel gelukkig had Martin ze voor het vertrek verranderd.
Degenen met het S-logo zaten er niet op , maar andere checkerd flag!!!!!!!!!! Die niet zo duur waren, maar toch, blijf eraf!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus.......... verstandig om er xtra bij te bestellen.
Wij zijn net terug uit Zuid frankrijk, geweldig met de mini daar.Gradus schreef:Voor mij ook maar weer een setje met de S-logo.
(De vorige zijn uiteraard ook gejat)
Maar toen we terug bij de mini kwamen (na een dagje strand) Kwam er iemand naar ons toe en wees naar de mini.
Ik dacht eerst shit....iemand er tegen gereden zeker????????

Maar ook bij ons dus.............. ventieldopjes gestolen

Heeeeeeeeel gelukkig had Martin ze voor het vertrek verranderd.

Degenen met het S-logo zaten er niet op , maar andere checkerd flag!!!!!!!!!! Die niet zo duur waren, maar toch, blijf eraf!!!!!!!!!!!!!!!!!

MINI...................................The best there is.
- paul Hemels
- One wheel wonder
Bericht
Het is een mooie verfraaing van de MINI maar heb ze gekregen(kadootje) bij MINI United en ze hebben er nog geen 24 uur opgezeten en waren toen al GEJAT!!!!!
Dus laat het helaas voor bij gaan.....
Dus laat het helaas voor bij gaan.....
- maus105
- Bonkey
Bericht
ik word zo pilink van zulke dingen heel erg jammer dat je zulke mensen nooit ziet
karretje schreef:Wij zijn net terug uit Zuid frankrijk, geweldig met de mini daar.Gradus schreef:Voor mij ook maar weer een setje met de S-logo.
(De vorige zijn uiteraard ook gejat)
Ik dacht eerst shit....iemand er tegen gereden zeker????????![]()
![]()
Maar ook bij ons dus.............. ventieldopjes gestolen![]()
![]()
Heeeeeeeeel gelukkig had Martin ze voor het vertrek verranderd.![]()
Degenen met het S-logo zaten er niet op , maar andere checkerd flag!!!!!!!!!! Die niet zo duur waren, maar toch, blijf eraf!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Blont-007 schreef:Heel jammer dat je geen stroom op je MINI mag zetten, en als het wel mocht dan hoopte ik dat ze ze er af probeerde te halen.
Des schreef:Ow mag dat niet?? Ik heb al 3 keer verschroeide huid van m'n ventieldopjes moeten schrobben![]()

Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Denk het niet. Te korte tijd om het nog te kunnen regelen.jbcola schreef:Lukt dit??ricktolboom schreef:Misschien heel brutaal hoor: Maar is het misschien een idee om te proberen dit 9 september uit te delen? scheelt een hoop verzenden, ophalen etc.
Onze sponsors