Daar heb je erg veel kans van ja!BRG schreef:Welkom bij de club Maarten! Zie je binnenkort wel over de Utrechtse Heuvelrug rijden.
Groet, Huib
Even voorstellen!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Wil ik morgen mn Cooper gaan ophalen in duitsland hebben die gasten het CVO nog niet van de BMW dealer gekregen...
Naja ik ga hem zoiezo halen en dat CVO sturen ze dan maar na. Dat word dus niet aankomende dinsdag naar de keuring...
Re: Even voorstellen!
Damn!MaVaEe schreef:Zo, nu eerst even voorstellen!
Vanmiddag een Mini Cooper in Duitsland gekocht en kan hem zaterdag ophalen!![]()
Daarna nog even de invoerkeuring en er is weer een cooper bij op de nederlandse weg!![]()
Groet,
Maarten
Wil ik morgen mn Cooper gaan ophalen in duitsland hebben die gasten het CVO nog niet van de BMW dealer gekregen...
Naja ik ga hem zoiezo halen en dat CVO sturen ze dan maar na. Dat word dus niet aankomende dinsdag naar de keuring...
Laatst gewijzigd door MaVaEe op 10 aug 2007, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Zo een kleine update!
Ik ben net terug van het keuren van mijn MINI.
Het duurde echt super lang!!! (was er om 7:30 en ben pas nu terug 13:30) :S
Maargoed de APK was binnen 1 minuut geregeld. Hij controleerde de speling op de banden en heeft een remmentest gedaan en daarna kwam hij terug met de zin: Deze auto is nieuw de rest geloof ik wel...
. Vervolgens naar het douane kantoor om BPM aangifte te doen. Zelf had ik het formulier van te voren al ingevuld en expres wat dingen vergeten zoals het sportstuur en cdwisselaar. Dit heeft hij niet eens opgemerkt
maar begon wel te zeuren over de hoofdairbags achterin (Ik wist niet eens dat ik die had
).
Totale schade:
Keuring + APK 125 euro
BPM 2477 euro
Er is alleen 1 probleem!
Wegens vakantie lopen ze achter op schema en krijg ik mn kentekenbewijs pas over 5 werkdagen!

Ik ben net terug van het keuren van mijn MINI.
Het duurde echt super lang!!! (was er om 7:30 en ben pas nu terug 13:30) :S
Maargoed de APK was binnen 1 minuut geregeld. Hij controleerde de speling op de banden en heeft een remmentest gedaan en daarna kwam hij terug met de zin: Deze auto is nieuw de rest geloof ik wel...
Totale schade:
Keuring + APK 125 euro
BPM 2477 euro
Er is alleen 1 probleem!
Wegens vakantie lopen ze achter op schema en krijg ik mn kentekenbewijs pas over 5 werkdagen!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ach ja, tegen ons zeiden ze 3 werkdagen en dat heeft uiteindelijk ook 5 werkdagen erover gedaan.
Nog even op een houtje bijten, des te leuker om zometeen te kunnen rijden!! 

Onze sponsors