Aerokit voor de Cooper S op een ONE

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Ri
Rini

Aerokit voor de Cooper S op een ONE

14 aug 2007, 22:16

Ik ben al een uur aan het zoeken op het forum, maar kan geen antwoord vinden op mijn vraag.
Is er iemand die een aerokit voor de cooper S op een cooper of one heeft gemonteerd, en past dit gewoon. We gaan de uitlaat dan uiteraard naar het midden verplaatsen. Het gaat er mij dus om of de bevestigingspunten overeen komen :s
Of heeft er iemand een cooper S bumper gemonteerd op een cooper of one, want zou de aerokit voor de cooper S ook op onze one moeten passen.

Bij Jonkers liggen namelijk alleen nog maar aerokits voor de cooper S.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten,
Rini :mrgreen:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 aug 2007, 22:18

Moet inderdaad gewoon passen. Cooper S bumpers passen ook op een Cooper/One en er zijn er hier volgens mij wel meer die de aerokit van een Cooper S op een Cooper/One hebben gemonteerd.
Afbeelding
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 aug 2007, 23:05

Die passen gewoon, geen problem. Heb op mijn Cooper ook een S aerokit.

Menno
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

15 aug 2007, 01:03

Passen die ook op one cabrio?
Ri
Rini

15 aug 2007, 08:09

Menno schreef:Die passen gewoon, geen problem. Heb op mijn Cooper ook een S aerokit.

Menno
Menno,

Als ik in je gallery kijk dan heb je de uitlaat toch nog steeds aan de rechterkant zitten.
Dit is dan toch geen cooper S aerokit.

Rini
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 aug 2007, 08:12

Rini, je hebt ze ook waarbij een uitlaat aan de rechterkant zit.

MR
Ri
Rini

15 aug 2007, 08:41

MR schreef:Rini, je hebt ze ook waarbij een uitlaat aan de rechterkant zit.

MR
MR,

Maar dan is het toch een aerokit voor een one/cooper?
Is er iemand die een aeroachterbumper heeft gemonteerd op een one/cooper met de uitlaat in het midden?

Gr. Rini
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 aug 2007, 08:50

Je ziet meer mensen met een midden uitlaat en een aerokit dan mensen die er 1 aan de rechterkant hebben.....

MR
Night
One wheel wonder
One wheel wonder

15 aug 2007, 09:40

Geen probleem :)
Alleen is het even klote met beugeltjes om hem netjes in het midden te hangen.

Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

15 aug 2007, 09:42

Jurgen schreef:Passen die ook op one cabrio?

Jurgen,

Er is al vaker vraag naar geweest of de aero kit van jonker op een cabrio zou passen.
Ik zeg JA want het is een kwestie van 2 stukjes uitdremelen voor die chrome achterbak dingen en de rest lijkt mij hetzelfde!

Je zou een keer voor de zekerheid een achterbumper voor "een doos gevulde koeken" ergens vandaan kunnen toveren en even testen! Ik weet zeker dat een carbio MET AERO pakket echt MEGA MEGA MEGA dik is!! :D

zou je er graag bij willen helpen! :lol:

Coen
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 aug 2007, 17:05

rini.odette schreef:
Menno schreef:Die passen gewoon, geen problem. Heb op mijn Cooper ook een S aerokit.

Menno
Menno,

Als ik in je gallery kijk dan heb je de uitlaat toch nog steeds aan de rechterkant zitten.
Dit is dan toch geen cooper S aerokit.

Rini
Nee klopt, maar er is ondertussen wel een S kit op gekomen. Heb alleen nog geen tijd gehad om zelf goede foto´s te maken..druk druk :wink:
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 aug 2007, 21:58

@menno; ben zeeeer benieuwd naar de cooper S kit... hopelijk vind je binnenkort tijd om fotos te maken :D
Ri
Rini

15 aug 2007, 22:07

Ik heb toch nog wat gevonden op dit forum.
Kijk maar eens bij gallery van rayyyy
Een zilvergrijze cooper met een cooper S aerokit.
Staat werkelijke fantastich zo'n aerokit.

Vanavond reeds contact gehad met Jonkers en een BRG gereserveerd, en met een beetje geluk wordt hij binnenkort bij mij thuis afgeleverd. Hij komt namelijk nog wel eens in Breda.

Allen bedankt voor jullie reacties. Nu nog de uitlaatkeuze, en dit is ook niet gemakkelijk kan ik je zeggen.

Rini
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

16 aug 2007, 10:55

coendek schreef:
Jurgen schreef:Passen die ook op one cabrio?

Jurgen,

Er is al vaker vraag naar geweest of de aero kit van jonker op een cabrio zou passen.
Ik zeg JA want het is een kwestie van 2 stukjes uitdremelen voor die chrome achterbak dingen en de rest lijkt mij hetzelfde!

Je zou een keer voor de zekerheid een achterbumper voor "een doos gevulde koeken" ergens vandaan kunnen toveren en even testen! Ik weet zeker dat een carbio MET AERO pakket echt MEGA MEGA MEGA dik is!! :D

zou je er graag bij willen helpen! :lol:

Coen
I know I know. Maar waar vind ik ergens een achterbumper "voor een doos gevulde koeken" (is dat hetzelfde als een appel en een ei in België? :P) van een gecraschte auto ofzo?
Maar als ik mij in een ver verleden heriner heb ik het eens gevraagd aan jonkers of die past. Maar ik vind de mail niet meer. Maar als ik mij goed herinerde zei hij dat die niet op een cabrio pasten. Maar ik zal het nog is vragen. :P en dan moet gaan zoeken achter een doos gevulde koeken voor die achterbumper :P.
coendek
Stoepsleutelaar

16 aug 2007, 10:58

LoL jah... appel en een ei is hetzelfde! :lol:

nee het past niet 1 2 3 omdat je die stukje moet wegdremelen.. ik heb vorige keer bij hans gekeken met z'n nieuwe cabrio en ik zeg dat het wel past! ;)

zoek op die achterbumper! ;)

Coen

ps. keep me posted! :D

Terug naar “Exterieur”