Dan weet je het weer niet welke je wilt zijn allbei heel gaaffffIda schreef:En ff achter BerthilLUV2XLR8 schreef:Moet je maar weer eens achter me komen rijden...Ida schreef:Wij twijfelen nog Millteck of Laser. In Antwerpen of Zandvoort nog maar eens goed luisteren.
Welke uitlaat?
- new mini
- Volledig MINI minded!

Bericht
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb voor 100 euro een cooper S uitlaat zien liggen bij Jonkers in Huissen. Kan deze er gemakkelijk onder gehangen worden? Ik heb een One (facelift) Ik zou dan ook een nieuwe strip moeten hebben voor onder de bumper, maar ik zou niet weten wat zo'n strip kost. Weet iemand dat? Of is het logisch dat Jonkers ook die strips heeft liggen, aangezien ze daar cooper S-en strippen? Geeft het trouwens geen problemen of raar geluid als je een S-uitlaat onder een One hangt? Als zo'n strip niet te duur is is het natuurlijk een leuke optie voor de mijne. Vindt het namelijk wel mooi als er een beetje symmetrie qua looks is. Bij voorbaat dank voor de reply's!
Greetz Henkietenk
Greetz Henkietenk
- new mini
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zou even moeten zoekn waar dat ookalweer was
Ik heb deze vraag ook als eens gesteld !henkietenk schreef:Ik heb voor 100 euro een cooper S uitlaat zien liggen bij Jonkers in Huissen. Kan deze er gemakkelijk onder gehangen worden? Ik heb een One (facelift) Ik zou dan ook een nieuwe strip moeten hebben voor onder de bumper, maar ik zou niet weten wat zo'n strip kost. Weet iemand dat? Of is het logisch dat Jonkers ook die strips heeft liggen, aangezien ze daar cooper S-en strippen? Geeft het trouwens geen problemen of raar geluid als je een S-uitlaat onder een One hangt? Als zo'n strip niet te duur is is het natuurlijk een leuke optie voor de mijne. Vindt het namelijk wel mooi als er een beetje symmetrie qua looks is. Bij voorbaat dank voor de reply's!
Greetz Henkietenk
Zou even moeten zoekn waar dat ookalweer was
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja dat dacht ik al wel, maar ik denk niet dat ze die strips er af gaan halen. Ik ga Jonkers ook maar even mailen denk ik. Ik wil namelijk niet de hele bumper gaan vervangen 
- new mini
- Volledig MINI minded!

Bericht
http://www.bastuck.de/edelstahl/html/ht ... /fs003.htm
Kijk eens hier en anders hier op het forum:vragen en oplossingen en dan vervangen van de zwarte strip onderaan de bumper
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
Kijk eens hier en anders hier op het forum:vragen en oplossingen en dan vervangen van de zwarte strip onderaan de bumper
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... highlight=
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Henk lamme tak!!! Jonkers woont naast Jeroen, kun je ook even naar toe lopen!henkietenk schreef:Ja dat dacht ik al wel, maar ik denk niet dat ze die strips er af gaan halen. Ik ga Jonkers ook maar even mailen denk ik. Ik wil namelijk niet de hele bumper gaan vervangen
- new mini
- Volledig MINI minded!

Bericht
Owww nou dan hoef je niet moeilijk te doen
Loop er ff naar toe dan,dan ben je er zo achter hoe of wat
Mini Poeper schreef:Henk lamme tak!!! Jonkers woont naast Jeroen, kun je ook even naar toe lopen!henkietenk schreef:Ja dat dacht ik al wel, maar ik denk niet dat ze die strips er af gaan halen. Ik ga Jonkers ook maar even mailen denk ik. Ik wil namelijk niet de hele bumper gaan vervangen
Owww nou dan hoef je niet moeilijk te doen
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wedden dat 'ie de MINI pakt!
Nou ja lopen, we wonen middle of nowhere, dus zal eerder de fiets moetn pakken. Het is maar drie huizen verder, maar dat is gelijk +/- 600 m.new mini schreef:Owww nou dan hoef je niet moeilijk te doen![]()
- new mini
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat zit er dan wel inMini Poeper schreef:Nou ja lopen, we wonen middle of nowhere, dus zal eerder de fiets moetn pakken. Het is maar drie huizen verder, maar dat is gelijk +/- 600 m.new mini schreef:Owww nou dan hoef je niet moeilijk te doen![]()
- wally
- Nieuwsgierig

- Contacteer:
Bericht
Nog eentje aan het rijtje toevoegen. De "Bastuck L&R".
Staat er pas onder sinds vandaag, dus over de uiteindelijke sound is nog weinig te vertellen.
Nu reeds gromt ie heerlijk in harmonie met de brom van de Typhoon. Nog effe inrijden-inbranden eerst.

Staat er pas onder sinds vandaag, dus over de uiteindelijke sound is nog weinig te vertellen.
Nu reeds gromt ie heerlijk in harmonie met de brom van de Typhoon. Nog effe inrijden-inbranden eerst.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors