Het eerste interview is bij mijn vriendin voor de deur en dat is de buurvrouw van haar

Toevallig staat mijn Mini er niet op de stoep

Gelukkig slapen wij aan de achterkant, maar die klokken zijn inderdaad snoeihard

snap het dat een kerk klok hard is of hard kan klinken..maar ja je weet als je bij een kerk gaat wonen dat er klokken geluid worden..Berthil schreef:Dit is wel grappig van geenstijl.nl.
Het eerste interview is bij mijn vriendin voor de deur en dat is de buurvrouw van haar
Toevallig staat mijn Mini er niet op de stoep
Gelukkig slapen wij aan de achterkant, maar die klokken zijn inderdaad snoeihard
jij en je buren kunnen oook de pastoor een extratje geven...Berthil schreef:Ik vertrek pas om 9.00u uit de straat, dan is iedereen al één uur en drie kwartier wakkerjaapgelens schreef:......... en die Mini rijders met die Sportuitlaten moeten ze ook verbannen![]()
hahaha ja dat is leukjaapgelens schreef:Mag ik ook klagen![]()
PS, een die mensen die 's nacht om 1 uur toeterend afscheid nemen van de visite, OPHOUDEN!
pje en daan schreef:hahaha ja dat is leukjaapgelens schreef:Mag ik ook klagen![]()
PS, een die mensen die 's nacht om 1 uur toeterend afscheid nemen van de visite, OPHOUDEN!..doen we ook altijd..was met de classic leuk die t-ford horn...
heel de buurt wakker..
berthil..dat kunnen we ook doen elke nacht om half 2 met zn alle toeteren voor de kerk..kijken of hij dan nog zo vroeg wakker is hahaha
Onze sponsors