Bij ons in het 'durp' (met stadsrechten) rijden volgens mij iets van vijf MINI's. Niemand heeft een newmini-club sticker (volgens mij).
Elke dag zie ik de rode met witte striping en wit dak voor een huis staan (wordt nooit mee gereden? staat er nl. 99 van 100x) in een van de "Dreven". Ook nog een zwarte met wit dak in de Elizabethdreef.
Gispen (bedrijf) heeft een rode MINI beletterd rijden, en ook de Rabobank heeft een reclameMINI in Culemborg.
Hier op het forum zit ook een mede-Culemborger (zwarte MINI), maar ik weet niet of dat die zwarte uit de Elizabethdreef is. (Ik hoor het vast vanzelf)
[Misschien ligt het aan mij, maar toen ik nog een gewone Toyota reed zwaaiden veel meer bekenden naar me. Als ik nu naar iemand zwaai (met of zonder de kap erop) krijg ik het idee dat ze zich generen om terug te zwaaien.
Ik ben echt dezelfde hoor! Ik zit alleen in een andere oto.]
Culemborg, rode & zwarte MINI's
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
ik heb je nog nooit gespot en ben soms wel eens in culemborg..
Erik en Jeroen Jagers van de pavijllen (oid) hebben ook allebei een MINI... voor hun vriendin dan. Beide geen NewMINIclub sticker op de auto.. dat is zeker maar zwaaien doen ze denk ik wel! Heb ik ze geleerd
ik zal mijn ogen open houden
Groeten
Coen
Erik en Jeroen Jagers van de pavijllen (oid) hebben ook allebei een MINI... voor hun vriendin dan. Beide geen NewMINIclub sticker op de auto.. dat is zeker maar zwaaien doen ze denk ik wel! Heb ik ze geleerd

ik zal mijn ogen open houden

Groeten
Coen
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Re: Culemborg, rode & zwarte MINI's
Gewoon weer een TOYOTA kopennjuwdaij schreef: [Misschien ligt het aan mij, maar toen ik nog een gewone Toyota reed zwaaiden veel meer bekenden naar me. Als ik nu naar iemand zwaai (met of zonder de kap erop) krijg ik het idee dat ze zich generen om terug te zwaaien.
Ik ben echt dezelfde hoor! Ik zit alleen in een andere oto.]

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Dan houd je die voor de sociale contacten.
Succes met de verkoop

njuwdaij schreef:Nou die Toyota is nog niet verkocht...
Dan houd je die voor de sociale contacten.

- njuwdaij
- Nieuwsgierig
Bericht
Wat me trouwens wel opvalt (of wil ik dat zien?) dat meisjes tot een jaar of 15 kijken, lachen en zwaaien en alles dat er boven zit vooral niet-kijken.
Iemand anders ook die ervaring of ligt het aan mij?
Sorrie voor de Toyota (Dennis - mijn vriend - noemt hem Herbie), maar ik blijf toch maar in de MINI rijden. Die sociale contacten ontmoet ik dan wel weer in de kroeg.
Fijn weekend allemaal.
Sorrie voor de Toyota (Dennis - mijn vriend - noemt hem Herbie), maar ik blijf toch maar in de MINI rijden. Die sociale contacten ontmoet ik dan wel weer in de kroeg.

Fijn weekend allemaal.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Geniet van je MINI

Troost je het ligt niet aan jou. Ik herken hetnjuwdaij schreef:Wat me trouwens wel opvalt (of wil ik dat zien?) dat meisjes tot een jaar of 15 kijken, lachen en zwaaien en alles dat er boven zit vooral niet-kijken.

Geniet van je MINI

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
stond laatst in een soort file achter een impreza en toen kwam er een groepje jongens aanlopen met daarachter een groepje meisjes (leeftijd rond de 20) en al die jongens heel geintreseerd over die impreza en die meisjes helemaal weg van mijn Mini
Greetz BigD
Nou ook ouder zwaaien en lachen ze hoornjuwdaij schreef:Wat me trouwens wel opvalt (of wil ik dat zien?) dat meisjes tot een jaar of 15 kijken, lachen en zwaaien en alles dat er boven zit vooral niet-kijken.

Greetz BigD
- Jeroenuke
- Enthousiast
Bericht
Hoi Hoi,
Ik heb inderdaad een Mini en woon nu nog in Culemborg. Volgende week verhuizen we naar Beusichem.
M'n vriendin rijdt daar dagelijks in. Het is een zwarte cooper men panodak en volleer enz. Oja Union jack spiegelkapjes. Zelf werk ik in Tiel en rij dagelijks in een zwarte Bmw X3. M'n broertje rijdt ook een Bmw --> zwarte 3serie mod 06. En zijn vriendin rijdt een zwarte mini cabrio. met 18 works velgen.
Enne ik zwaai altijd terug ahhahha. bedankt coen voor de zwaailessen hah
Groetjes,
Jeroen....
Ik heb inderdaad een Mini en woon nu nog in Culemborg. Volgende week verhuizen we naar Beusichem.
M'n vriendin rijdt daar dagelijks in. Het is een zwarte cooper men panodak en volleer enz. Oja Union jack spiegelkapjes. Zelf werk ik in Tiel en rij dagelijks in een zwarte Bmw X3. M'n broertje rijdt ook een Bmw --> zwarte 3serie mod 06. En zijn vriendin rijdt een zwarte mini cabrio. met 18 works velgen.
Groetjes,
Jeroen....
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
IT's ALIVE
Jeroenuke schreef:Hoi Hoi,
Groetjes,
Jeroen....
IT's ALIVE

- njuwdaij
- Nieuwsgierig
Bericht
Gewoon met de hand omhoog heen en weer gaan?
Ik zal het onthouden!
Succes met de verhuizing naar B'chem (ook dichtbij genoeg om elkaar tegen te komen).
Fijn weekend!
N.B. Waar werk je op Pavijen? Ik zie wel elke dag een zwarte MINI over de Energieweg rijden (langs m'n werk + MINI), maar dat is volgens mij met een mannelijke bestuurder (en dus niet je vriendin)
Ik zal het onthouden!
Succes met de verhuizing naar B'chem (ook dichtbij genoeg om elkaar tegen te komen).
Fijn weekend!
N.B. Waar werk je op Pavijen? Ik zie wel elke dag een zwarte MINI over de Energieweg rijden (langs m'n werk + MINI), maar dat is volgens mij met een mannelijke bestuurder (en dus niet je vriendin)
- Jeroenuke
- Enthousiast
Bericht
Ik werk in Tiel. Heb daar een winkel www.topsporttiel.nl
Op industrieterein de Pavijen hebben we een opslagloods. (ant van Diemenstraat)
Groetjes,
Jeroen....
Ps heb zelf een Honda S2000, deze gaat in de winter weg voor een Cooper S met als planning een fikse circuit package!! (semislicks, rolkooi, custom paint, tuning, workspakket enz enz) Comfortabel hoeft hij niet te zijn, rij er namelijk toch niet dagelijks in.
Waar werk en woon jij dan?
Groetjes,
Op industrieterein de Pavijen hebben we een opslagloods. (ant van Diemenstraat)
Groetjes,
Jeroen....
Ps heb zelf een Honda S2000, deze gaat in de winter weg voor een Cooper S met als planning een fikse circuit package!! (semislicks, rolkooi, custom paint, tuning, workspakket enz enz) Comfortabel hoeft hij niet te zijn, rij er namelijk toch niet dagelijks in.
Waar werk en woon jij dan?
Groetjes,
- njuwdaij
- Nieuwsgierig
Bericht
Wonen: binnenstad. Dus geparkeerd achter de Slotstraat.
Werken: Energieweg en vanuit huis.
http://www.mcnmontage.nl en http://www.fieldsofjoy.nl
Familiebedrijf (aan de Energieweg), naast datgene dat ik al deed. Binnenkort werk ik dan (ook) officieel met mijn vader.
Best druk allemaal.
Jij hebt grooste plannen met je (nieuwe!) MINI zeg. Lijkt me inderdaad meer een scheurbak dan een auto om lekker met te touren. Dan heeft alleen je broer nog een andere auto dus. Wanneer gaat hij over?
Site ziet er wel goed uit, lekker veel informatie en duidelijk om te navigeren (kan altijd beter natuurlijk
saint )
Werken: Energieweg en vanuit huis.
http://www.mcnmontage.nl en http://www.fieldsofjoy.nl
Familiebedrijf (aan de Energieweg), naast datgene dat ik al deed. Binnenkort werk ik dan (ook) officieel met mijn vader.
Best druk allemaal.
Jij hebt grooste plannen met je (nieuwe!) MINI zeg. Lijkt me inderdaad meer een scheurbak dan een auto om lekker met te touren. Dan heeft alleen je broer nog een andere auto dus. Wanneer gaat hij over?
Site ziet er wel goed uit, lekker veel informatie en duidelijk om te navigeren (kan altijd beter natuurlijk

Onze sponsors