Scheveningen Mini meet + fireworks 17-08-'07

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Scheveningen Mini meet + fireworks 17-08-'07

18 aug 2007, 01:29

Ik ben net terug van de meeting in Scheveningen! Was erg gezellig, helaas ging de boottocht niet door (don't ask me :? ) maar we konden het vuurwerk ook prima bekijken vanaf de vaste wal onder het genot van een aantal drankjes. En misschien was het maar goed ook want de wind was een beetje fris op deze mooie zomeravond. Thanks to Nathalie voor het regelen van het restaurant, helemaal top :mrgreen:

Ik heb wat foto's gemaakt, ook van het vuurwerk zal ze proberen zo nog te posten.

Groeten

Des
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 aug 2007, 10:44

He Des, jongen... het was zeker gezellig! Erg leuk gehad.... eten was geslaagd moet ik zeggen en het vuurwerk op de boot... Uh, op het strand hebben we het ook kennen zien.

Floris en Naat bedankt voor alles en op naar 9 september! Ik ga zo me strutbrace nog maar eens passen en de rest van me stickers regelen... Zondag Bavaria City Racing!!! YES!

MR
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 aug 2007, 10:56

Zo ben net wakker van een geslaagde avond.
Was erg gezellig, lekker gegeten bij WIJ en daarna gezellig met z'n allen op een lege boot wachten tot er een kapitein zou komen.
Bleek dat er te weinig animo was voor de boot en dat ze iedereen hadden opgebeld dat het niet doorging, behalve MIJ natuurlijk!!!!!
Toch gelukkig nog een plekje kunnen vind bij de Copacobana en er toch nog een gezellige avond van gemaakt.
Lekker naast het vrouwtje gaan zitten die me heerlijk naar huis reed, dus die mag vaker mee!!!!
En nu ons concentreren voor 9 september en hopen dat het dan wel een beetje beter weer is.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

18 aug 2007, 11:29

ik heb gister veel MINI's gezien in scheveningen, behalve die van jullie! waar stonden jullie geparkeerd? Het vuurwerk viel best tegen in tegenstelling tot voorgaande jaren. Vanavond ben ik er weer voor een feest, wordt echt een drama om te parkeren :(
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 aug 2007, 11:33

Hierbij de eerste foto's.

@Funkyrat, wij stonden in de haven geparkeerd Bij Rederij Groen en Trip.

gr.
floris
Laatst gewijzigd door florisvandam op 19 aug 2007, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

18 aug 2007, 12:14

Kzie nix FLoris. :(
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

18 aug 2007, 12:39

Censuur??????????????? :mrgreen: :mrgreen:

Floris wij worden ongeduldig :wink: Kom op met die spetterende foto's. :D
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 aug 2007, 12:40

He ik zie het nu ook, maar hoe los ik dat op dan!!!

gr.
floris
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

18 aug 2007, 12:40

florisvandam schreef:He ik zie het nu ook, maar hoe los ik dat op dan!!!

gr.
floris
Vanavond nog een keer gaan????? :mrgreen:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Boudie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 aug 2007, 12:44

Avond met gezellige mensen. Buiten een paar tegenslagen. Wat allemaal goed werd opgevangen.
De Wij is een mooi ingerichte strandtent. Vooral hip en modern. Eten is redelijk. Tikkeltje eenvoudig bereid. Muziek stond te hard !
Ik heb perongeluk uit een asbak afkomstig cocktailstokje in Nathalie's bord laten vallen............Sorry, mijn fout. Dat hoop ik goed gemaakt te gaan hebben door haar gerecht terug te betalen.
We liepen naar de boot toe. Wat aldaar snel bleek niet door te gaan.Terug lekker gewandelt naar een strandtent. Drankje gepakt en genoten van het vuurwerk. Tis toch best laat geworden.
Ik wil graag wat foto's zien en hoop jullie weer eens te ontmoeten .

Boudewijn
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 aug 2007, 16:44

Ook ik vond het gisteren erg gezellig. Keurig op tijd bij de haven gearriveerd en nog even een pilsje gepakt bij de tent naast de boot. Spotgoedkoop en errug lekker. We hadden een privéboot alleen was kapitein bonkepoot verhinderd :( Jammer dat ze Floris niet even hadden geinformeerd, maar Plan B was ook prima. Misschien zelfs nog wel beter als je nagaat hoeveel man er op de andere boot gepropt werden ;)
Op het strand lekker gedronken en dito gebabbeld. Mooi partijtje vuurwerk de lucht in zien gaan en weer maxi-gelachen met al die MINI-oten ;)

Leuk om weer nieuwe gezichten te hebben gezien :)))

Tot de volgende meet! Volgend jaar weer naar Scheveningen!!!

@ Floris: je hebt de foto's nog niet in je gallery hier staan toch!?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Yvon
Wingman
Contacteer:

18 aug 2007, 18:17

Heb gisteren een erg leuke avond gehad :D

Wij hadden onze maagjes gevuld bij Baba in Amsterdam (newminiclub swarma tent :wink: ), toetje bij Hagen Dazs en daarna naar Scheveningen geknord.

Keurig op tijd bij de haven gearriveerd en daar nog wat woorden een meneer uit een erg grote chrysler 300c die tegen zijn vrouwtje zei ...och kijk allemaal kleine autootjes..... :p

De kapitein van de rederij besloot in zijn eentje vrolijk te zijn, dus zijn we bij Copacobana beland en wat drankjes genomen en genoten van het vuurwerk.

Op naar volgende jaar :)
Afbeelding

Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 aug 2007, 19:33

Zo de foto's staan in mijn galery, wie o wie wil ze voor mij in dit topic plaatsen!!!

gr.
floris
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

18 aug 2007, 19:41

Foto's van Floris :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
YvonneB
4 op een rij!
4 op een rij!

18 aug 2007, 21:01

Hi

Ook ik heb een erg gezellige avond gehad. Lekker gegeten in "Wij". Daarna naar de auto, naar het strand en nogmaals naar de auto gewandeld 8) . Tussen deze wandeltochten door, nog wat drankjes gedronken bij "Copacobana". Daar ook nog even wat flarden van een bruiloft meegekregen :feest , vuurwerk gekeken enz...

Eigenlijk was het strand (plan B) niet eens zo slecht. Want de boot van "Groen" was nog niet terug...toen wij weggingen. Met wat mazzel weinig oponthoudt gehad bij het verlaten van Scheveningen. De hele boulevard stond vast, maar ik was toch binnen 45 minuten thuis (shakeit) .

Jammer dat de boot niet ging, en jammer dat er maar ACHT mensen waren met eten...terwijl er TIEN zouden eten. Beetje lullig voor Nathalie... :cry:

De afwezigen hadden weer eens ongelijk. En hop naar de volgende meeting in de buurt! :hoera :dansen .

Nathalie en Floris bedankt voor het regelen!

Terug naar “Afterparty”