9 van de 10 keer zwaaien de Mini rijders die ik tegenkom niet terug.
Afgelopen vrijdagmorgen kwam ik Alphen a/d Rijn een electric Blue Cooper S tegen. Ik uiteraard weer vrolijk seinen en ja hoor! De bestuurder van de cooper S zwaaide net zo vrolijk terug. Iemand van dit forum?
Ja, dat waren wij denk ik!!!!!
Viel inderdaad op omdat ze hier in de buurt niet zo veel terugzwaaien
heb een pm-metje naar je gestuurd (al voordat ik dit berichtje van je zag), altijd leuk om plaatsgenoten te zien, zeker met zo'n mooie MINI!!!
Zit vooral op het MMC-forum, daar bekend onder MINI Mouse
Tot
na de DTM race in zandvoort (29 juli)op de A4 naast een zilvere cooper met 2 dames erin gereden die erom konden lachen dat MINI rijders toch altijd ff nieuwsgierig naar elkaar kijken.
Net zwaaide een R56 dark grey works uitgevoerde bestuurder in zoetermeer naar me. Had totaal niet verwacht dat mensen nog zwaaiden tegenwoordig. Was dus verbaasd maar heb wel teruggezwaaid! Was vergeten hoe leuk die saamhorigheid is.
Op de 2de dag dat ik m'n mini had, en ik het Hilvertshof uitreed, kwam mij een MCS PW tegemoet die driftig aan het zwaaien was, dus ik heb driftig terug gezwaaid. Ik vind het leuk, dus vooral doorgaan!!!
Ik was te overrompeld om de velgen te hebben gezien. Ik kwam net uit de garage en de PW ging net naar binnen. 2 weken geleden. Weet je nog waar je was 2 weken geleden
Laatst gewijzigd door jimmysx op 30 aug 2007, 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Hehe, zo herkenbaar. Daarjuist nog toen ik naar mijn werk reed. (Leuvensesteenweg af) kom ik een PW tegen. Doe ik met mijn lichten (en zeg nu niet dat dat niet opvalt) bekijkt die gast mij zo van huh? ken ik die Ik heb maar mooi rechtdoor gekeken. Ik haat het al ik zwaai of flits en dat zijn dan niks doen, dat is zo van haha afgang
Het valt me op dat de ene keer een mede-mini-bestuurder mij begroet d.m.v. een hand opsteken of zwaaien, maar de andere keer een bestuurder dat niet doet.
Aangezien ik nog niet zo lang een mini-bezitter ben, voel ik een saamhorigheid als de andere zwaait maar voel ik me behoorlijk debiel als ik een hand opsteek en geen tegenreactie krijg.
Dit heeft nu als gevolg dat ik maar afwacht of de andere een hand opsteekt om vervolgens te laat de mijne opsteek whaaaaaaaaa.
Dus hoe zit hem dat nou? Ik begrijp dat er natuurlijk een verschil zit in de classics en de newbee's.
Ik zwaai zoiezo naar andere newmini's. Maar je hebt altijd mensen die daar geen zin in hebben of het niet snappen. Tevens zijn er ook mensen die de mini zakelijk rijden en hebben minder binding met de auto. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.