Het was erg gezellig vrijdag. Het was voor mij 5 minuten rijden naar de haven, ideaal Lekker gegeten bij de WIJ. Floris is toch wel degene geweest die het meeste heeft geregeld. Wat een kansloos bedrijf die rederij Vrolijk heeft Floris weken contact met ze gehad en dan vergeten ze hem af te bellen Maar plan B was erg geslaagd. We hebben inderdaad lekker bij een strand gezeten en genoten van het vuurwerk. Daarna zijn Cindy en ik nog ff een Mc Flurry gaan halen bij de Mac. Het 2e vuurwerk vond ik persoonlijk mooier dan het 1e. Gisteren nog Engeland en Nederland gezien. Hmm, Nederland zal vast wel gewonnen hebben maar pff wat een drukte. Na de Mc Flurry hebben we nog een tijdje gezeten en toen op naar huis. Pff, we hebben aardig wat gelopen die avond, hmm volgende keer maar geen laarzen met hakken aan doen . Ondanks dat het niet helemaal volgens planning verlopen is was het een zeer geslaagde avond!! Op naar de volgende meeting.....
@ Floris, leuke foto`s
@ Cindy, gezellig dat je er was, tot bij de volgende meeting maar we gaan eerst een keertje stappen
@ Boudie, vindt het heel aardig dat je mijn eten wilt vergoeden maar is echt niet nodig....
@ iedereen, was gezellig!!!!