Thomas...
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hoi Thomas gezellig dat je hier ook komt kijken. Ik ben wel benieuwd naar jullie MINI hoor, als je je foto's in je gallery zet dan kunnen we hem hier in je topic zetten. Maar dan krijg je ook zo'n mooie avator ernaast.
Wel balen is dat je nog 3 jaar moet wachten voor je de MINI van je vader kan inpikken. Maar je kunt je vader altijd wel een beetje pushen voor een leuke puzzelrit. Dus wie weet mss tot meets
Wel balen is dat je nog 3 jaar moet wachten voor je de MINI van je vader kan inpikken. Maar je kunt je vader altijd wel een beetje pushen voor een leuke puzzelrit. Dus wie weet mss tot meets

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
En hoe weet je dat het echt een Works is? Motorruimte al getjekt.. zie daar het Works Logo met het nummer erop.. en een zilvere intercooler afdekplaat als die dit niet heeft dan is het geen works! Als het goed is zit er ook nog een certificaat bij
Er wordt namelijk op internet genoeg nepworksen aangeboden..

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

Thoms neem het onze hans niet kwalijk.. deze grote jongen weet nog niet hoe het moet...
Thomas.. welkom jongen!
Coen
nou nou hans.. wat is er gebeurd met.. "WELKOM"Hans schreef:En hoe weet je dat het echt een Works is? Motorruimte al getjekt.. zie daar het Works Logo met het nummer erop.. en een zilvere intercooler afdekplaat als die dit niet heeft dan is het geen works! Als het goed is zit er ook nog een certificaat bij![]()

Thoms neem het onze hans niet kwalijk.. deze grote jongen weet nog niet hoe het moet...

Thomas.. welkom jongen!
Coen
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

succes
Coen
dit is om het forum te beschermen tegen mensen die reclame maken c.q. spammers... maar gooi de foto's maar in je gallerij dan kunnen we wel wat foto's posten voor jeThomas schreef:Ik heb een uitleg hierover, maar hij zegt dat ik geen links mag plaatsen, terwijl ik geen links of afbeeldingen gebruikt heb?! Wat kan ik hieraan doen?

succes
Coen
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Thomas, :hi
welkom hiero. Klinkt goed zeg dat bakkie van je vader. Misschien krijg je hem nog wel zo gek om een keer naar een meeting te komen en dan............ tja dan kan het raar gaan lopen hoor. Bij velen slaat dan pas echt het mod-virus toe.
welkom hiero. Klinkt goed zeg dat bakkie van je vader. Misschien krijg je hem nog wel zo gek om een keer naar een meeting te komen en dan............ tja dan kan het raar gaan lopen hoor. Bij velen slaat dan pas echt het mod-virus toe.
Onze sponsors