Thomas...

Stel je hier even voor.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

21 aug 2007, 12:38

Hans heeft op zich wel gelijk, dit is de eerste 'Works' die ik zie met Bullet velgen. Er hangt wel een Works uitlaat onder maar dat maakt het nog geen Works. Dus even motorruimte nakijken en naar het certificaat vragen is geen slecht idee.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 aug 2007, 13:10

Welkom hier Thomas! Mooi MINI heeft je vader uitgekozen zeg! Eens kijken of je hem zo ver kan krijgen eens naar een meet te komen. Kan je al het speelgoed van deze club eens komen bekijken. Er staat heel wat leuk spul tussen namelijk!

Veel plezier en succes met de Cooper S en uiteraard hier op het forum. 8)
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

21 aug 2007, 13:30

Hoi hoi,

Welkom Thomas bij DE club :D Mooie Mini hebben jullie daar 8) leuk verhaal ook, herken mezelf daar wel in :mrgreen: Veel plezier hier op het forum en met de 3 lange jaren die jij nog moet wachten en met de Mini natuurlijk. Miss zie ik je eens op een meet.

Greetz BigD
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 aug 2007, 13:31

Welkom! Erg mooie en vooral ook snelle MINI! Veel plezier ermee!
Hans heeft op zich wel gelijk, dit is de eerste 'Works' die ik zie met Bullet velgen. Er hangt wel een Works uitlaat onder maar dat maakt het nog geen Works. Dus even motorruimte nakijken en naar het certificaat vragen is geen slecht idee.
Bij de Works tuningkit die het vermogen naar 210 pk brengt zitten toch helemaal niet de 18" Works velgen? Die moet je daar volgens mij nog apart bij kopen. Er rijden volgens mij ook genoeg Worksjes met S-Spokes rond en bijv. kaya had hiervoor ook een Works met Bullets. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de officiële MINI-dealer je hiermee bedondert.
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 aug 2007, 13:34

Hi Tomas,

Welkom bij de NewMINIclub, volgens mij heb ik en mijn ega ook eens een proefrit gemaakt in deze auto!!
Echt een heerlijk bakkie om in te rijden.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

21 aug 2007, 14:31

Ivo schreef:Bij de Works tuningkit die het vermogen naar 210 pk brengt zitten toch helemaal niet de 18" Works velgen? Die moet je daar volgens mij nog apart bij kopen. Er rijden volgens mij ook genoeg Worksjes met S-Spokes rond en bijv. kaya had hiervoor ook een Works met Bullets. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de officiële MINI-dealer je hiermee bedondert.
Ik zeg ook niet dat die met 18 inch had moeten komen, Works en Bullets is een combinatie die je heel weinig ziet. Je zegt het zelf al, de meeste hebben S-Spokes. Als het van de dealer komt zal het wel goed zitten, maar Thomas betitelt de S als een Works omdat hij de S-Sidevents heeft. Dan kan het geen kwaad om hem even op een aantal dingen opmerkzaam te maken voor de zekerheid.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 aug 2007, 20:08

Ha Thomas!!

Welkom hier :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
coendek
Stoepsleutelaar

21 aug 2007, 20:09

Thomas schreef:Dom Dom Dom. Dat is het natuurlijk. Was ik vergeten te melden. Ja, hij heeft een JCW certificaat! Nu tevreden? Nee, en er zijn nog genoeg andere puntjes waaraan je het kan zien!

CooperS-lightningblue: Meets gaat er niet inzitten. Heb er voorzichtig naar gevraagd, maar hij voelt er helaas niks voor!

florisvandam: Bedoel je in zon zelfde auto, of echt in deze?

Berthil: Ik ben nogal een autofreak, en had al eerder gelezen over de works. Al die dingen kloppen ook gewoon. Ik ben echt zeker dat het een Works is. Onder de motorkap zitten ook al genoeg tekens.

Over de S-Sidevents. Daar kwam ik op, omdat ik zei dat er totaal geen merktekens opzitten. Behalve dan die S-Sidevents! Ik bedoelde daar niet mee, dat het daardoor een works is

Lijkt me een gezellig forum hier! Binnenkort willen we ook wat gaan filmen, dus zodra ik materiaal heb, komt dat hier naar toe
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

21 aug 2007, 20:34

Hoi Thomas. welkom hier.
Veel plezier met de faMINI.
Groet, Huib
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

21 aug 2007, 21:11

He, jammer dat we je niet op meets gaan zien :| Maar dat zal vast wel goed komen als je zelf kunt/mag karren met de Mini :mrgreen: Ben benieuwd naar de films die je gaat maken :D

Greetz BigD
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

21 aug 2007, 21:43

En anders kun je altijd wel met iemand van ons mee hoor Thomas
Geef gewoon een gil. :))

Terug naar “Who are U?”