Hoi daar. Ik ben Jimmy, 34 jaar en sinds 6 dagen de trotse bezitter van een Mini Cooper S. Ik kom van een BMW 530d en rij nu dus in een auto die de helft kleiner is en ik vind het helemaal toppie!!!
Ik zal in het andere topic de specs posten en foto's (die ik dus zometeen maar ga maken dan )
Hopelijk zal ik een aantal van jullie ontmoeten tijdens de rally aanstaande zondag. Ik kijk er naar uit!!!
Welkom Jimmy. Ik kan me je MINI-gevoel helemaal voorstellen. Ik was ook altijd van de grote auto's maar dat is helemaal veranderd. Ik zou geen grote auto meer willen. Wel makkelijk voor de ruimte, maar verder is een klein scheurijzer toch veel leuker? Veel plezier met je MINI.
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
Ben ook zeker benieuwd naar de pics van je nieuwe bolide.
Welkom bij DE club Dat is wel een overstap maar wel een goede stap Veel plezier hier op het forum en met de Mini Ben benieuwd naar de foto's Miss tot meets
Welkom! Gaaf dat de overstap je zo goed bevallen is. Er zullen vast mensen in je omgeving zijn die je voor gek verklaard hebben, maar ik kan het zeker begrijpen. Ik ben heel benieuwd naar de foto's.